Marye Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Av en fyr som lirker og lurer utenfor vinduene til soverommet mitt. Har dekket til vinduene så han ikke kan se inn, men da banket han på vinduet en god stund. Skulle tro han var Lei av å lirke og lure her nå, men jeg har enorm angst at han skal skyte meg. kan man få valium av slik angst? kan jeg i det hele tatt fortelle oppfølgingsteamet om angsten og redselen uten å bli satt på ekstra antipsykotisk? har endelig seponert cisordinol og slipper nå restless legs and arms... Tar leponex og lamictal. Burde helt klart fått valium 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Av en fyr som lirker og lurer utenfor vinduene til soverommet mitt. Har dekket til vinduene så han ikke kan se inn, men da banket han på vinduet en god stund. Skulle tro han var Lei av å lirke og lure her nå, men jeg har enorm angst at han skal skyte meg. kan man få valium av slik angst? kan jeg i det hele tatt fortelle oppfølgingsteamet om angsten og redselen uten å bli satt på ekstra antipsykotisk? har endelig seponert cisordinol og slipper nå restless legs and arms... Tar leponex og lamictal. Burde helt klart fått valium Hva er det for en rar fyr som lusker utenfor vinduet ditt? Da hadde jeg blitt skremt. 0 Siter
Marye Skrevet 20. november 2020 Forfatter Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Hva er det for en rar fyr som lusker utenfor vinduet ditt? Da hadde jeg blitt skremt. Av utseende er han en av våre nye landsmenn 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, Marye skrev: Av utseende er han en av våre nye landsmenn Uff det hørtes ikke greit ut 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, Marye skrev: Av utseende er han en av våre nye landsmenn Hvis det faktisk er en mann som lurer utenfor vinduet ditt (og ikke noe du innbilder deg) skal du ringe politiet. 2 Siter
Marye Skrevet 20. november 2020 Forfatter Skrevet 20. november 2020 Tenkt tanken om å ringe politiet, men han har nok dratt innen de kommer får håpe han er lei nå da han ikke får noen respons 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 Gå ut eller stå i vinduet og ta bilde av han med mobilen. Da tenker jeg han stikker. Anonymkode: 5f415...d95 1 Siter
Grendel Skrevet 20. november 2020 Skrevet 20. november 2020 1 time siden, Marye skrev: Av en fyr som lirker og lurer utenfor vinduene til soverommet mitt. Har dekket til vinduene så han ikke kan se inn, men da banket han på vinduet en god stund. Skulle tro han var Lei av å lirke og lure her nå, men jeg har enorm angst at han skal skyte meg. kan man få valium av slik angst? kan jeg i det hele tatt fortelle oppfølgingsteamet om angsten og redselen uten å bli satt på ekstra antipsykotisk? har endelig seponert cisordinol og slipper nå restless legs and arms... Tar leponex og lamictal. Burde helt klart fått valium Og løsningen er andre piller? Hvis denne fyren er virkelig så er løsningen å ringe politiet eller andre som kan hjelpe deg. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.