Gå til innhold

Menn eldes så dårlig


Gjest Hjerneskada

Anbefalte innlegg

På 21.11.2020 den 18.59, Hjerneskada skrev:

Sveiper på tinder og prøver å finne en kjæreste, men alle ser jo faen meg eldgamle ut jo selv i 20åra. En 28åring er skalla i halve hue allerede. Og de fleste er overvektige og har dårlig hud fordi de gidder ikke ta vare på seg selv. Er jo seriøst umulig å finne en man tenner på når alle eldes så fort. Mye lettere for menn å finne pene damer enn for kvinner å finne brae menn. Jeg tenner ikke på skalla menn i 20årene eller de med viker. 

Synes alle på disse appene og bilder generelt ser mye bedre ut enn når man møter de. Jeg bryr meg ikke så mye om utseendet og detaljer så lenge han er maskulin og har gode omsorgsevner og sosiale ferdigheter. Jeg synes mange menn har en frastøtende oppførsel og feile verdier. Jeg ser etter en som vil dele livet sitt med meg og inkludere meg, ikke bare han og sitt, det er avtennende, mer enn skallethet. Bare han har pent ansikt, pene tenner, lukter godt og ikke går kledd i slitte og stygge klær. Mange som ikke klarer å styre økonomien sin selv og tar dårlige valg.

Anonymkode: 084f8...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...