Gå til innhold

Er det sykt å aldri ha hatt kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være over 25år og aldri hatt kjæreste? 

Anonymkode: bd798...1e5

Unormalt: Ja.

Sykt: Nei.

 

Jeg regner meg som ganske «normal» og hadde knapt et seriøst forhold før slutten av tyveårene.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Nei, det er definitivt ikke sykt. 

Hvor går grensen. Hvis du er 60, er det "sykt" da?

Anonymkode: 05048...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å være over 25år og aldri hatt kjæreste? 

Anonymkode: bd798...1e5

Nei det er ikke sykt. Hvordan er det med relasjoner? Har du venner.

Anonymkode: 0dace...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det blir feil å kalle det sykt. Mer fornuftig å se på det etter hva samfunnet anser som gjennomsnittet for normalt og unormalt. Selv var jeg 25 da jeg gikk inn i mitt første forhold og var generelt lite interessert i gutter før det.

Men det er nok et vesentlig spørsmål som anonym bruker spør over: Hvordan er dine relasjoner til andre for øvrig og hvordan fungerer du ellers? Hvem vet, plutselig dukker kjærligheten opp der man minst aner det. Selv møtte jeg den første kjærligheten på verdens nest største dataparty blant 5.200 andre nerder :) - der jeg over hodet ikke forventet det. Og nåværende forhold kom like uventet. Så mitt tips er vel å ikke lete så ivrig, men la den komme til deg og være åpen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...