Gå til innhold

Faen!!! Folk som bare ikke kan holde kjeft!! Kan de ikke bare forsvinne!? Føler meg stygg som ønsker det men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uvesentlig hvilket forhold vi har, men jeg hater når hun kommer/skal delta! Kjeften går i ett!!! ALLTID skal det prates om noe. Gud forby at det er litt stille eller folk konsentrerer seg om noe annet. 
«i dag har jeg ......» «hvor kjøpte du den?» «hvor mye koster den?» «hva skal vi/dere ....?» «hvordan gjorde du det?» «hvor kom det fra?» «skal vi finne på noe? Jeg kjeder meg» «jeg tenkte vi skulle....» «hva ser du på?» «kunne du vært innom .... for meg når du passerer?» «hvordan fungerer dette? Kan du lære meg?» faen for et menneske!!!! Et slitsomt eksisterende vesen. 

Anonymkode: eddbe...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uvesentlig hvilket forhold vi har, men jeg hater når hun kommer/skal delta! Kjeften går i ett!!! ALLTID skal det prates om noe. Gud forby at det er litt stille eller folk konsentrerer seg om noe annet. 
«i dag har jeg ......» «hvor kjøpte du den?» «hvor mye koster den?» «hva skal vi/dere ....?» «hvordan gjorde du det?» «hvor kom det fra?» «skal vi finne på noe? Jeg kjeder meg» «jeg tenkte vi skulle....» «hva ser du på?» «kunne du vært innom .... for meg når du passerer?» «hvordan fungerer dette? Kan du lære meg?» faen for et menneske!!!! Et slitsomt eksisterende vesen. 

Anonymkode: eddbe...9cd

da drar du på ei hytte eller tar med deg et telt ut i marka en lang helg, så får du deg en time out :) 

Anonymkode: 3d427...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for et menneske sier du om en nærstående person?? Er du veik eller? Må vel klare å sette en grense hvis det plager deg så jævlig.

Anonymkode: a1c77...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

da drar du på ei hytte eller tar med deg et telt ut i marka en lang helg, så får du deg en time out :) 

Anonymkode: 3d427...339

Men det går fint helt til den ene dukker opp. Folk flest klarer å snakke normalt, være passe (lite) pågående og kreve normal eller ingen oppmerksomhet. Kan ikke heller denne ene personen dra dit man har oppmerksomheten ?? Eller få seg en jobb der det kreves at man er pågående! 

Anonymkode: eddbe...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det går fint helt til den ene dukker opp. Folk flest klarer å snakke normalt, være passe (lite) pågående og kreve normal eller ingen oppmerksomhet. Kan ikke heller denne ene personen dra dit man har oppmerksomheten ?? Eller få seg en jobb der det kreves at man er pågående! 

Anonymkode: eddbe...9cd

Du kan ikke forandre andre mennesker, men du kan forandre hvordan du forholder deg til dem. Jeg synes du skal ta selvkritikk på hvordan du forholder deg til dette mennesket. Hvordan skal mennesket vite hva du tenker om du ikke sier noe?

Anonymkode: 3d427...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uvesentlig hvilket forhold vi har, men jeg hater når hun kommer/skal delta! Kjeften går i ett!!! ALLTID skal det prates om noe. Gud forby at det er litt stille eller folk konsentrerer seg om noe annet. 
«i dag har jeg ......» «hvor kjøpte du den?» «hvor mye koster den?» «hva skal vi/dere ....?» «hvordan gjorde du det?» «hvor kom det fra?» «skal vi finne på noe? Jeg kjeder meg» «jeg tenkte vi skulle....» «hva ser du på?» «kunne du vært innom .... for meg når du passerer?» «hvordan fungerer dette? Kan du lære meg?» faen for et menneske!!!! Et slitsomt eksisterende vesen. 

Anonymkode: eddbe...9cd

Jeg må tilstå at måten du skriver om dette på, gjør at jeg tenker at det er du som sannsynligvis har det største problemet av dere to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uvesentlig hvilket forhold vi har, men jeg hater når hun kommer/skal delta! Kjeften går i ett!!! ALLTID skal det prates om noe. Gud forby at det er litt stille eller folk konsentrerer seg om noe annet. 
«i dag har jeg ......» «hvor kjøpte du den?» «hvor mye koster den?» «hva skal vi/dere ....?» «hvordan gjorde du det?» «hvor kom det fra?» «skal vi finne på noe? Jeg kjeder meg» «jeg tenkte vi skulle....» «hva ser du på?» «kunne du vært innom .... for meg når du passerer?» «hvordan fungerer dette? Kan du lære meg?» faen for et menneske!!!! Et slitsomt eksisterende vesen. 

Anonymkode: eddbe...9cd

Det finnes jo folk som snakker mye og i ett sett, syns også det kan bli slitsomt så derfor er jeg ikke så mye med folk. Det er vel et valg man må ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det finnes jo folk som snakker mye og i ett sett, syns også det kan bli slitsomt så derfor er jeg ikke så mye med folk. Det er vel et valg man må ta. 

Er lov å snakke, men for noen...Gud forby at det er stille altså!

Anonymkode: eddbe...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er lov å snakke, men for noen...Gud forby at det er stille altså!

Anonymkode: eddbe...9cd

Ja noen tåler ikke stillhet, jeg liker å sitte i stillhet. Men mannen må ha på tv hele tiden, er avhengig av lyder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja noen tåler ikke stillhet, jeg liker å sitte i stillhet. Men mannen må ha på tv hele tiden, er avhengig av lyder. 

Ok, ja slik går an. Men jeg prater nå om mennesker som kommer og tar hele showet..hvis det ikke er show så blir det det, mot isåfall min glede.

 

Anonymkode: eddbe...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, ja slik går an. Men jeg prater nå om mennesker som kommer og tar hele showet..hvis det ikke er show så blir det det, mot isåfall min glede.

 

Anonymkode: eddbe...9cd

Ok. Jeg er fasinert av og liker folk som tar showet med latter og positivitet, det smitter når en person er sånn. Men det finnes andre folk...narsissister, da blir det slitsomt. De har en tendens til å styre "showet" på en negativ måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg er fasinert av og liker folk som tar showet med latter og positivitet, det smitter når en person er sånn. Men det finnes andre folk...narsissister, da blir det slitsomt. De har en tendens til å styre "showet" på en negativ måte. 

Det er sistnevnte. Narsissist skal jeg være forsiktig med å kalle noen, en ting er å spre glede, men en annen ting er å tro at man er verdens gave og at alle synes det er så stas å se dem igjen. Null hensyn! Tyvelåner andres mobilladere fordi de ikke evner å ta vare på eget, SKAL være med på ALLE bilder.. slike er intet annet enn plager.

Anonymkode: eddbe...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sistnevnte. Narsissist skal jeg være forsiktig med å kalle noen, en ting er å spre glede, men en annen ting er å tro at man er verdens gave og at alle synes det er så stas å se dem igjen. Null hensyn! Tyvelåner andres mobilladere fordi de ikke evner å ta vare på eget, SKAL være med på ALLE bilder.. slike er intet annet enn plager.

Anonymkode: eddbe...9cd

Høres ut som om du er ganske ung.. 

Anonymkode: 041b5...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...