Gå til innhold

Kan dere se hvem som er pålogget til enhver tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvilke tråder de leser i akkurat nå? 

Anonymkode: f85b6...d16

Ja visst.

Anonymkode: c2d7b...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja visst.

Anonymkode: c2d7b...324

Hvor på siden her ser du det hen da?

Anonymkode: f85b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ingen svare meg skikkelig? Hvor ser man at andre er pålogget? Jeg vil ikke at andre skal se hver gang jeg er pålogget eller hva jeg leser. Hvorfor er ingen andre enn meg opptatt av det? Er det greit for alle dere andre?

Anonymkode: f85b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ingen svare meg skikkelig? Hvor ser man at andre er pålogget? Jeg vil ikke at andre skal se hver gang jeg er pålogget eller hva jeg leser. Hvorfor er ingen andre enn meg opptatt av det? Er det greit for alle dere andre?

Anonymkode: f85b6...d16

Du er alvorlig paranoid. Kontakt 113. Anyone? 

Anonymkode: e2a5d...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er alvorlig paranoid. Kontakt 113. Anyone? 

Anonymkode: e2a5d...b15

I stedet for å hjelpe så må du mobbe meg. Ok. 

Anonymkode: f85b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for å hjelpe så må du mobbe meg. Ok. 

Anonymkode: f85b6...d16

Slapp av, ingen av brukerne kan se hvor mange eller hvem som er pålogget til enhver tid. Det er bare noen som trekker deg opp, bare overse dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Slapp av, ingen av brukerne kan se hvor mange eller hvem som er pålogget til enhver tid. Det er bare noen som trekker deg opp, bare overse dem.

Takk. Så du kan ikke se nå hvem som er pålogget?

Anonymkode: f85b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Så du kan ikke se nå hvem som er pålogget?

Anonymkode: f85b6...d16

Spiller det noen roll?

Anonymkode: c2d7b...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne funksjonen skal ikke være aktivert på vårt forum og jeg kan heller ikke si at jeg finner det noe sted på siden. Er det noe du har, og hvor ser du det i såfall?

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Admin skrev:

Denne funksjonen skal ikke være aktivert på vårt forum og jeg kan heller ikke si at jeg finner det noe sted på siden. Er det noe du har, og hvor ser du det i såfall?

Admin

Nei, jeg kan ikke se noe. Men lurer på om andre kan se det. Ble engstelig siden du forklarte på spørsmål forumet at man måtte aktivt gå inn på kontoen sin for å skru av den funksjonen. Men jeg roer meg nå når du sier at forumet ikke har den funksjonen. Skulle nok ha stilt spørsmålet mitt der istedenfor. 

 

Anonymkode: f85b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser man at andre er pålogget?

Det er vel som admin skrev - funksjonen har ikke vært påslått her (på lenge?), selvom det inntil nylig var avkrysningsboks for "skjul at jeg er pålogget" ved innlogging.

Jeg tror det fungerte slik at nickene for de påloggede var listet opp på noen linjer aller nederst i skjermbildet (evt. noen av dem, hvis det var mange). Jeg mener å ha sett noe slikt i en tidligere versjon av Kvinneguiden, men der er jeg sjelden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, laban skrev:

Det er vel som admin skrev - funksjonen har ikke vært påslått her (på lenge?), selvom det inntil nylig var avkrysningsboks for "skjul at jeg er pålogget" ved innlogging.

Jeg tror det fungerte slik at nickene for de påloggede var listet opp på noen linjer aller nederst i skjermbildet (evt. noen av dem, hvis det var mange). Jeg mener å ha sett noe slikt i en tidligere versjon av Kvinneguiden, men der er jeg sjelden.  

Ja, jeg husker at det var en slik liste her for mange år siden. var inne der og kikket noen ganger, men nå har jeg ikke sett etter den på sikkert fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan forklares dette som admin sier her da? Sitert fra tråden jeg linket til over. Jeg har nå for sikkerhets skyld gått inn og endret slik admin forklarer fremgangsmåten

 

Admin skrev:

Jeg måtte bare summere meg litt selv før jeg fant ut av ting selv.

Øverst til venstre i innlegget er det tre prikker, det som før var rapportering. Der befinner hvertfall endre knappen seg hos meg. Men den er tidsinnstilt hos brukerne, dog der er det ingen forandringer.

Og skjult innlogging er forandret nå har jeg sjekket opp, nå velger man om selve brukeren skal være skjult innlogget på alle enheter istedenfor hver enkelt enhet (som det var tidligere).

Man må trykke på brukernavnet sitt øverst til høyre, deretter gå på kontoinnstillinger og så kontosikkerhet. Der kan man velge om man vil være innlogget som synlig eller usynlig. Detfølger da brukeren og ikke enheten.

Admin

Anonymkode: f85b6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan forklares dette som admin sier her da? Sitert fra tråden jeg linket til over. Jeg har nå for sikkerhets skyld gått inn og endret slik admin forklarer fremgangsmåten

 

Admin skrev:

Jeg måtte bare summere meg litt selv før jeg fant ut av ting selv.

Øverst til venstre i innlegget er det tre prikker, det som før var rapportering. Der befinner hvertfall endre knappen seg hos meg. Men den er tidsinnstilt hos brukerne, dog der er det ingen forandringer.

Og skjult innlogging er forandret nå har jeg sjekket opp, nå velger man om selve brukeren skal være skjult innlogget på alle enheter istedenfor hver enkelt enhet (som det var tidligere).

Man må trykke på brukernavnet sitt øverst til høyre, deretter gå på kontoinnstillinger og så kontosikkerhet. Der kan man velge om man vil være innlogget som synlig eller usynlig. Detfølger da brukeren og ikke enheten.

Admin

Anonymkode: f85b6...d16

Enkelt og greit er det en funksjon som egentlig ikke har noe bruk her, men som noen etterspurte og jeg svarte.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan forklares dette som admin sier her da?

Jeg leser forklaringen slik at både tidligere (med avkrysning ved innlogging) og nå (et varig valg på brukernivå) handlet dette om en funksjon som ikke har vært i bruk på lenge, slik at man ikke var synlig selv om man unnlot å sette seg usynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...