AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 Er det vanlig å variere i humør og aktivitet i en depresjon? Anonymkode: db06a...ac4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: fce75...43c På hvilken måte? Anonymkode: db06a...ac4 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte? Anonymkode: db06a...ac4 Variasjon i aktivitet og humør er da vanlig. Men depresjon kommer i mange grader. En type gjør deg trist og nedstemt, et ork å være til hele tiden og du blir fysisk sliten. Vil bare sove. Mens den typen jeg har kan man være full av energi men blir irritabel/trist når som helst. Depresjon kan man kalle det når normaltilstanden din ikke føler glede. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 59 minutter siden, 90tallsbarn skrev: Variasjon i aktivitet og humør er da vanlig. Men depresjon kommer i mange grader. En type gjør deg trist og nedstemt, et ork å være til hele tiden og du blir fysisk sliten. Vil bare sove. Mens den typen jeg har kan man være full av energi men blir irritabel/trist når som helst. Depresjon kan man kalle det når normaltilstanden din ikke føler glede. Da er jeg nok deprimert for jeg har det som deg. Anonymkode: db06a...ac4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.