Gå til innhold

Andre med asperger her som sliter med depresjon og følelse av meningsløshet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Her går kvelden ut på å vente på legge seg og opp neste dag. Så nei, trenger da vel ikke Asperger for å føle meningsløshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sliter mye med depresjon, jeg har personlig, sliter med rus, kronisk suicidal og alt er bare helt, helt meningsløst. Men legger ikke alt det på Asperger. Asperger er bare en del av en skikkelig stor og vanskelig suppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
3 timer siden, Glitter skrev:

Ja jeg sliter mye med depresjon, jeg har personlig, sliter med rus, kronisk suicidal og alt er bare helt, helt meningsløst. Men legger ikke alt det på Asperger. Asperger er bare en del av en skikkelig stor og vanskelig suppe. 

Men den hjernen vår klarer jo ikke å registrere fare, realitet og ønsker på riktig måte. Vi er jo omtrent dømt til å komme borti trøbbel ila livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Glitter skrev:

Ja jeg sliter mye med depresjon, jeg har personlig, sliter med rus, kronisk suicidal og alt er bare helt, helt meningsløst

Trenger ikke ha aspergers for å føle det. Føler det samme. 

Anonymkode: 00fe9...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke ha aspergers for å føle det. Føler det samme. 

Anonymkode: 00fe9...5cb

Nei det er helt riktig. Som jeg har sagt til en annen her på forumet så kan en ikke gi AS skylden for alt som skjer her i livet. Og man kan slite med akkurat det samme uten å ha AS. Eller ha AS og IKKE slite med det for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...