GÃ¥ til innhold

Hvordan varme opp igjen et kaldt jern?

Anbefalte innlegg

Metafortittel 😛 jeg leste nettopp en bra beskrivelse av depresjon:

Depresjon oppstår når verdier og motivasjon går tapt. Gjerne med at du har prøvd forskjellige veier i livet eller prøvd det samme flere ganger, men så feiler bare alt. Så havner du på bar bakke igjen, til slutt er det ingenting som frister fordi tiden renner ut. 

Jeg er litt der nå, at jeg ikke vet hva jeg vil. Jeg var «varm» jeg også, men jernet begynner å bli ganske kaldt. Hva skal jeg gjøre for å bli varm igjen? Jeg tenkte å ta 1 fag som privatist, men det betyr ikke at jeg studerer etterpå. Det er bare for å forbedre snittet og bruke tiden til NOE fornuftig. 

Å havne på bar bakke igjen hele livet til du blir voksen kan redusere batterikapasiteten din litt mentalt altså.

Anonymkode: 898ee...392

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458090-hvordan-varme-opp-igjen-et-kaldt-jern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

PÃ¥ 25.11.2020 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Metafortittel 😛 jeg leste nettopp en bra beskrivelse av depresjon:

Depresjon oppstår når verdier og motivasjon går tapt. Gjerne med at du har prøvd forskjellige veier i livet eller prøvd det samme flere ganger, men så feiler bare alt. Så havner du på bar bakke igjen, til slutt er det ingenting som frister fordi tiden renner ut. 

Jeg er litt der nå, at jeg ikke vet hva jeg vil. Jeg var «varm» jeg også, men jernet begynner å bli ganske kaldt. Hva skal jeg gjøre for å bli varm igjen? Jeg tenkte å ta 1 fag som privatist, men det betyr ikke at jeg studerer etterpå. Det er bare for å forbedre snittet og bruke tiden til NOE fornuftig. 

Å havne på bar bakke igjen hele livet til du blir voksen kan redusere batterikapasiteten din litt mentalt altså.

Anonymkode: 898ee...392