Gå til innhold

En god erfaring med smitteverntiltak


Gjest Naana47

Anbefalte innlegg

I går var jeg innom el-kjøp i byen jeg bor i. Ved inngangen stod en pedaldispenser for anti-bac. I tillegg stod en ansatt rett ved siden av og tilbød gratis munnbind. Jeg bor ikke i Oslo, men har aldri opplevd at en butikk tar smittevern sånn på alvor. Synes det burde være sånn i de fleste butikker. Det pleier å stå hånddispensere ved inngangen til mange butikker, men det er første gangen jeg har opplevd at en butikk også deler ut gratis munnbind. Det ble liksom også mer alvorlig (følelse av at smittevern ble tatt på alvor) når det stod en ansatt rett ved dispenseren. Færre vil jukse da, tror jeg. Nå er det mange som bare går rett forbi disse dispenserne og videre inn i butikkene, og nesten ingen bruker munnbind. Men som sagt, jeg bor ikke i Oslo. 

Så tommel opp og klapp-klapp for el-kjøp i byen jeg bor i! 👍👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! 

Nå gjenstår det å innføre munnbindpåbud og obligatorisk antibac ved alle andre virusutbrudd der over 99% overlever også!

Forkjølelse, influensasesong, hvis noen du kjenner har herpesutbrudd på leppa for eksempel, ved omgangssyke på institusjoner... :)

Kjør på med håndsprit og munnbind. Det finnes ingen negative konsekvenser ved å endre samfunnet.

Anonymkode: 738b1...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja! 

Nå gjenstår det å innføre munnbindpåbud og obligatorisk antibac ved alle andre virusutbrudd der over 99% overlever også!

Forkjølelse, influensasesong, hvis noen du kjenner har herpesutbrudd på leppa for eksempel, ved omgangssyke på institusjoner... :)

Kjør på med håndsprit og munnbind. Det finnes ingen negative konsekvenser ved å endre samfunnet.

Anonymkode: 738b1...95b

?

Anonymkode: 87089...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! 

Nå gjenstår det å innføre munnbindpåbud og obligatorisk antibac ved alle andre virusutbrudd der over 99% overlever også!

Forkjølelse, influensasesong, hvis noen du kjenner har herpesutbrudd på leppa for eksempel, ved omgangssyke på institusjoner... :)

Kjør på med håndsprit og munnbind. Det finnes ingen negative konsekvenser ved å endre samfunnet.

Anonymkode: 738b1...95b

Hehe. Jeg er ikke kompetent til å vite alvorligheten av dette koronaviruset, men jeg stoler på myndighetene og følger deres anbefalinger så godt jeg kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du treig? 

Anonymkode: 738b1...95b

Syns det er du som virker treig her jeg. Du er sikkert ikke så opplyst, men mange andre sykdommer som mange dør av er også veldig redusert pga smitteverntiltak ved covid 19.

Anonymkode: b652c...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Naana47 skrev:

Hehe. Jeg er ikke kompetent til å vite alvorligheten av dette koronaviruset, men jeg stoler på myndighetene og følger deres anbefalinger så godt jeg kan. :)

 

Det jeg egentlig skulle ha skrevet her var: "Jeg er ikke kompetent til å vite alvorligheten av dette koronaviruset annet enn det jeg leser og hører om i mediene, men jeg stoler på myndighetene og følger deres anbefalinger så godt jeg kan". 

Skjønner ikke hvor de siste ordene der ble av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Naana47 skrev:

Det jeg egentlig skulle ha skrevet her var: "Jeg er ikke kompetent til å vite alvorligheten av dette koronaviruset annet enn det jeg leser og hører om i mediene, men jeg stoler på myndighetene og følger deres anbefalinger så godt jeg kan". 

Skjønner ikke hvor de siste ordene der ble av..

Enig 👍

Anonymkode: b652c...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...