Gå til innhold

Deprimert til tross for medisiner


SaltLakris

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Cipralex i nærmere tre år tror jeg, og det har virkelig forandret livet mitt! Jeg har hatt det bedre de siste årene enn på lenge. Men nå kjennes det ut som jeg er på god vei til å bli deprimert igjen. 
 

Hva gjør dere andre i slike situasjoner? Her har det regna en uke, så sola ser jeg ikke uansett om jeg er ute eller inne. Er forkjøla, så får ikke gå på trening heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, kupton skrev:

Kontakt fastlegen. 

Takk for svar! Men hva vil han gjøre, jeg går jo allerede på medisiner?

Jeg har for øvrig fått beskjed om å ha lav terskel for å ta kontakt, men jeg vet ikke hva jeg kan be om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SaltLakris skrev:

Jeg har gått på Cipralex i nærmere tre år tror jeg, og det har virkelig forandret livet mitt! Jeg har hatt det bedre de siste årene enn på lenge. Men nå kjennes det ut som jeg er på god vei til å bli deprimert igjen. 
 

Hva gjør dere andre i slike situasjoner? Her har det regna en uke, så sola ser jeg ikke uansett om jeg er ute eller inne. Er forkjøla, så får ikke gå på trening heller. 

Jeg tillater meg ikke lengre å være deprimert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, SaltLakris skrev:

Takk for svar! Men hva vil han gjøre, jeg går jo allerede på medisiner?

Jeg har for øvrig fått beskjed om å ha lav terskel for å ta kontakt, men jeg vet ikke hva jeg kan be om. 

Kanskje dosen skal økes.  Eller legge til nok en AD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2020 den 9.46, SaltLakris skrev:

Jeg har gått på Cipralex i nærmere tre år tror jeg, og det har virkelig forandret livet mitt! Jeg har hatt det bedre de siste årene enn på lenge. Men nå kjennes det ut som jeg er på god vei til å bli deprimert igjen. 
 

Hva gjør dere andre i slike situasjoner? Her har det regna en uke, så sola ser jeg ikke uansett om jeg er ute eller inne. Er forkjøla, så får ikke gå på trening heller. 

Snakk med behandler om dette. Jeg var deprimert i sommer/tidlig høst og psykiateren min foreslo doseøkning. Etter noen dager var jeg på bedringens vei. Det jeg skulle gjort var å kontakte ham tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...