Gå til innhold

Blir så usikker og redd.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har jo fått høre at jeg har vært psykotisk før, er nå de fleste blitt psykotisk? Det vrenger i hvert fall mitt virkelighetsbilde når noen mener det, det er jo skremmende det. Da er jo mange syke da, psykiatrien også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er ikke det myndighetene og det de sier på tv sant? Om corona altså? Det er noen som påstår at vi er i en massepsykose? 

Hvorfor leser du på disse nettstedene når du bare blir redd av det?

Anonymkode: b634b...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Naana47 skrev:

Før noe annet er bevist, er det tryggest å forholde seg til det myndighetene sier er sant.  

Ja syns og det er tryggest og hører på det de sier flere ganger for dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor leser du på disse nettstedene når du bare blir redd av det?

Anonymkode: b634b...96b

Det er FB venner jeg har som skriver det, men ja jeg blir skremt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er FB venner jeg har som skriver det, men ja jeg blir skremt av det. 

Da får du unfriende dem.

Anonymkode: b634b...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da får du unfriende dem.

Anonymkode: b634b...96b

Ja mulig jeg må det, vi hadde jo så mye til felles. Men når det kommer til corona og vaksine og det der blir jeg veldig usikker, jeg sitter jo å hører på hva myndighetene sier og tror på det. De virker jo oppriktige, det ser ikke ut som de lyger. Eller tror de selv på løyner? Det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenker "Tenk om de får det selv og blir veldig syk, eller noen de kjenner dør av det"? Hva da? Er det fremdeles helt ufarlig? Og er jeg virkelig hjernevasket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja mulig jeg må det, vi hadde jo så mye til felles. Men når det kommer til corona og vaksine og det der blir jeg veldig usikker, jeg sitter jo å hører på hva myndighetene sier og tror på det. De virker jo oppriktige, det ser ikke ut som de lyger. Eller tror de selv på løyner? Det er det. 

De er nok dypt nede i konspirasjonshullet.

Anonymkode: b634b...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja syns og det er tryggest og hører på det de sier flere ganger for dagen. 

Det er ikke sikkert at du trenger å høre på nyheter om Korona flere ganger om dagen. Det holder vel lenge å lese/høre når det blir forandringer, spesielt der hvor du bor. 

Og til kommentaren min over, så mente jeg selvfølgelig ikke at man skal gå å vente på at det motsatte blir bevist, for det tror jeg ikke. Men det skjønte du sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Naana47 skrev:

Det er ikke sikkert at du trenger å høre på nyheter om Korona flere ganger om dagen. Det holder vel lenge å lese/høre når det blir forandringer, spesielt der hvor du bor. 

Og til kommentaren min over, så mente jeg selvfølgelig ikke at man skal gå å vente på at det motsatte blir bevist, for det tror jeg ikke. Men det skjønte du sikkert :)

Nei jeg burde kanskje bare se på det en gang for dagen, det blir masse tanker om corona men det er jo det det går i om dagen. Ja følger med på det her jeg bor og, ser at noen går med munnbind også nå. Jeg liker å holde en meters avstand, men det er jo noen som absolutt skal inn i ryggen min nesten. Blir litt oppgitt da, men jeg må jo ut å handle. Men noen ganger går bare mannen. 

Skjønte hva du mente ja :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg burde kanskje bare se på det en gang for dagen, det blir masse tanker om corona men det er jo det det går i om dagen. Ja følger med på det her jeg bor og, ser at noen går med munnbind også nå. Jeg liker å holde en meters avstand, men det er jo noen som absolutt skal inn i ryggen min nesten. Blir litt oppgitt da, men jeg må jo ut å handle. Men noen ganger går bare mannen. 

Skjønte hva du mente ja :) 

 

Det gå4 an å bestille mat online og få levert på døra hvis man er redd for smitte i butikken.

Anonymkode: b634b...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gå4 an å bestille mat online og få levert på døra hvis man er redd for smitte i butikken.

Anonymkode: b634b...96b

Tror dessverre ikke det går an her. Men bunnpris kjørte jo ut varer til folk som var i karantene tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det er massiv konspirasjonstenkning knytttet til Covid-19 i alternativmiljøet. Har selv et par venner med en fot innenfor der, som er oppgitte over holdningene fra ellers tilsynelatende oppegående folk.  Tro på myndighetene, Stjernestøv, ikke la deg overbevise av konspirasjons-bullshit - det er nemlig dét det er. 

Anonymkode: 6f969...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om det er massiv konspirasjonstenkning knytttet til Covid-19 i alternativmiljøet. Har selv et par venner med en fot innenfor der, som er oppgitte over holdningene fra ellers tilsynelatende oppegående folk.  Tro på myndighetene, Stjernestøv, ikke la deg overbevise av konspirasjons-bullshit - det er nemlig dét det er. 

Anonymkode: 6f969...fd8

Ok. Da velger jeg å tro at det er bullshit, håper jeg klarer det i alle fall. Det er jo alvorlig dette viruset, det tror jeg. Folk dør jo og folk blir syke, flere har sagt at de sliter med ettervirkninger. Det er jo ikke noe som blir plantet i hodet deres, det er jo noe de kjenner på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da velger jeg å tro at det er bullshit, håper jeg klarer det i alle fall. Det er jo alvorlig dette viruset, det tror jeg. Folk dør jo og folk blir syke, flere har sagt at de sliter med ettervirkninger. Det er jo ikke noe som blir plantet i hodet deres, det er jo noe de kjenner på kroppen. 

Har en nær slektning som fikk covid-19 i slutten av juli, ble sykemeldt til 2. oktober, jobbet da 50% i 3 uker før h*n møtte veggen og ble 100% sykemeldt, uvisst når h*n kan begynne å jobbe igjen, orker veldig lite. Har nå også plutselige blodtrykkhopp opp på over 230... Så til de "vennene" dine som tror covid-19 er en bløff - de kan stikke hodet et visst sted der sola aldri skinner og la det forbli der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Har en nær slektning som fikk covid-19 i slutten av juli, ble sykemeldt til 2. oktober, jobbet da 50% i 3 uker før h*n møtte veggen og ble 100% sykemeldt, uvisst når h*n kan begynne å jobbe igjen, orker veldig lite. Har nå også plutselige blodtrykkhopp opp på over 230... Så til de "vennene" dine som tror covid-19 er en bløff - de kan stikke hodet et visst sted der sola aldri skinner og la det forbli der!

Uff det er skremmende er det. Ja der kan de stikke hodet sitt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff det er skremmende er det. Ja der kan de stikke hodet sitt :( 

Det bør du også si til dem.

Anonymkode: b634b...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...