Gå til innhold

Hvorfor var han ikke åpen om sitt nye forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt en kompis i flere år. Vi har ikke datet/vært forelsket, men trivdes sammen. Jeg kan jo ikke vite hva han har følt for meg, men jeg hadde ikke noen andre følelser enn vennskap. 
På slutten av sommeren så begynte han å avlyse eller ga ikke lyd fra seg. Plutselig ble han mer stille på snap og, siden starten av høsten. Svarte meg ALLTID. Først i går får jeg vite av en felles bekjent at han har fått seg dame. Jeg vet ikke hvor lenge de har holdt på, har vel ikke med det. Men hvorfor kunne han ikke bare si det? Så slapp jeg å drive å ta kontakt for så å få vag respons. 

Anonymkode: 1f91d...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt en kompis i flere år. Vi har ikke datet/vært forelsket, men trivdes sammen. Jeg kan jo ikke vite hva han har følt for meg, men jeg hadde ikke noen andre følelser enn vennskap. 
På slutten av sommeren så begynte han å avlyse eller ga ikke lyd fra seg. Plutselig ble han mer stille på snap og, siden starten av høsten. Svarte meg ALLTID. Først i går får jeg vite av en felles bekjent at han har fått seg dame. Jeg vet ikke hvor lenge de har holdt på, har vel ikke med det. Men hvorfor kunne han ikke bare si det? Så slapp jeg å drive å ta kontakt for så å få vag respons. 

Anonymkode: 1f91d...8eb

Hvorfor kunne du ikke bare spørre?

Anonymkode: 23678...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt en kompis i flere år. Vi har ikke datet/vært forelsket, men trivdes sammen. Jeg kan jo ikke vite hva han har følt for meg, men jeg hadde ikke noen andre følelser enn vennskap. 
På slutten av sommeren så begynte han å avlyse eller ga ikke lyd fra seg. Plutselig ble han mer stille på snap og, siden starten av høsten. Svarte meg ALLTID. Først i går får jeg vite av en felles bekjent at han har fått seg dame. Jeg vet ikke hvor lenge de har holdt på, har vel ikke med det. Men hvorfor kunne han ikke bare si det? Så slapp jeg å drive å ta kontakt for så å få vag respons. 

Anonymkode: 1f91d...8eb

1. Fordi han ville finne ut om dette var noe å satse på før han delte det med deg?

2. Fordi han ville dele den første tiden kun med den nye kjæresten og ingen andre?

3. Fordi han var redd du skulle bli lei deg og føle deg tilsidesatt?

4. Fordi den nye kjæresten er fryktelig sjalu og ikke vil at han skal ha kontakt med deg lenger?

Skal du få det riktige svaret må du nok spørre ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2020 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Hatt en kompis i flere år. Vi har ikke datet/vært forelsket, men trivdes sammen. Jeg kan jo ikke vite hva han har følt for meg, men jeg hadde ikke noen andre følelser enn vennskap. 
På slutten av sommeren så begynte han å avlyse eller ga ikke lyd fra seg. Plutselig ble han mer stille på snap og, siden starten av høsten. Svarte meg ALLTID. Først i går får jeg vite av en felles bekjent at han har fått seg dame. Jeg vet ikke hvor lenge de har holdt på, har vel ikke med det. Men hvorfor kunne han ikke bare si det? Så slapp jeg å drive å ta kontakt for så å få vag respons. 

Anonymkode: 1f91d...8eb

Han så vel deg som en potensiell partner da, men når det ikke skjedde noe mellom dere to ,så gikk han vel bare videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2020 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Hatt en kompis i flere år. Vi har ikke datet/vært forelsket, men trivdes sammen. Jeg kan jo ikke vite hva han har følt for meg, men jeg hadde ikke noen andre følelser enn vennskap. 
På slutten av sommeren så begynte han å avlyse eller ga ikke lyd fra seg. Plutselig ble han mer stille på snap og, siden starten av høsten. Svarte meg ALLTID. Først i går får jeg vite av en felles bekjent at han har fått seg dame. Jeg vet ikke hvor lenge de har holdt på, har vel ikke med det. Men hvorfor kunne han ikke bare si det? Så slapp jeg å drive å ta kontakt for så å få vag respons. 

Anonymkode: 1f91d...8eb

Det er ikke uvanlig at man i starten retter omtrent alt fokus mot den man er forelsket i, så han ble vel bare litt fraværende av den grunn kanskje? Hva om du inviterer til en gåtur eller kaffe og forteller at du er glad for at det passet fordi du savner å henge? Gratuler så med ny kjæreste og si at du håper å få hilse på, og det hadde vært hyggelig å gjøre noe sammen med han/ dem når det passer? Ps. Vær blid og imøtekommende, ikke anklagende :) 

Stusser forøvrig litt over måten du skriver på, du virker litt såret eller "snurt"? Eksempelvis sier du at du "har vel ikke noe med det". Det syns jeg er rart. Ha noe med og ha noe med, det er vel vanlig å fortelle gamle kompiser om nye kjærester/ forelskelser eller tenker du ikke det?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...