Gå til innhold

fare for covid smitte?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

hen jobber et sted på Vestlandet der det er mer smitte enn der jeg bor. men hen bor ikke der. jeg spurte hen om hen kjente noen med covid siden hen snufset og hen sa at hvis hen hadde covid hadde hen ikke kommet, og at hen ikke kjente noen med covid i går, når jeg spurte hem i går nens hen snufset litt. jeg turte ikke spørre om hen var slakk i dag, men i går da hørtes hen ikke tett i nasen ut, men i dag når hen lærte meg noe på pcen min, så var hen tettaktig i nasen mens hen pratet, og snufset mens hen lærte meg det greiene på laptopen min. vi kunne desverre ikke holde enmeteren, fordi jeg måtte se på skjermen mens hen lærte meg så vi satt skulder til skulder omtrendt i sofaen, og hen var inne hos meg i lengre enn en halvtime, både i dag og i går og tok mye på samme ting uten hansker. hen jobber i en bedrift i tillegg. kan dette være at hen begynte å få covid? hen virket litt blek/sliten i dag i forhold til i går også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg synes det var dårlig av din venn eller hva det var, å komme til deg om hen ikke var helt frisk. Slik att du må bekymre deg. Det er en regel om at man skal isolere seg om man er syk. Mest sannsynlig hadde hen nok ikke covid, men en forkjølelse, men man kan aldri helt vite sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

hen jobber et sted på Vestlandet der det er mer smitte enn der jeg bor. men hen bor ikke der. jeg spurte hen om hen kjente noen med covid siden hen snufset og hen sa at hvis hen hadde covid hadde hen ikke kommet, og at hen ikke kjente noen med covid i går, når jeg spurte hem i går nens hen snufset litt. jeg turte ikke spørre om hen var slakk i dag, men i går da hørtes hen ikke tett i nasen ut, men i dag når hen lærte meg noe på pcen min, så var hen tettaktig i nasen mens hen pratet, og snufset mens hen lærte meg det greiene på laptopen min. vi kunne desverre ikke holde enmeteren, fordi jeg måtte se på skjermen mens hen lærte meg så vi satt skulder til skulder omtrendt i sofaen, og hen var inne hos meg i lengre enn en halvtime, både i dag og i går og tok mye på samme ting uten hansker. hen jobber i en bedrift i tillegg. kan dette være at hen begynte å få covid? hen virket litt blek/sliten i dag i forhold til i går også 

Litt off topic, men hvorfor starter du ny setning konsekvent med liten bokstav, men skriver vestlandet med stor V?

Anonymkode: 5e3c3...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt off topic, men hvorfor starter du ny setning konsekvent med liten bokstav, men skriver vestlandet med stor V?

Anonymkode: 5e3c3...ef0

fordi jeg skriver masse feil og glemmer iblandt store bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...