Gå til innhold

Sen psykomotorikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ved hvilke diagnoser er det vanlig? Og behøver det i det hele tatt å være en diagnose eller kan det være vanlig for normale folk også? 

Anonymkode: 5a8eb...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved hvilke diagnoser er det vanlig? Og behøver det i det hele tatt å være en diagnose eller kan det være vanlig for normale folk også? 

Anonymkode: 5a8eb...c30

Jeg tror at man ikke trenger å være syk for det, folk er jo så forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Folk som beveger seg sakte? Er bare å Google. Vanlig ved depresjon, men jeg kjenner folk som ikke er deprimerte som er litt slik. Mulig de har passe tempo, bare at jeg har et grusomt tålmod. Selv går det meste med meg for fort. For raske bevegelser. Men irriterer meg sånn når folk skal tørke av bordet, tå på seg klær før vi går ut eller hva som helst. Bevegelsene går da faen meg så sakte at jeg kan rekke å dø av alderdom der jeg står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...