AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 Skrevet 29. november 2020 Jeg er veldig lite teknisk av meg og vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Får nemlig alle innlegg på dol inn på min gmail adresse. Hva skal jeg gjøre for å unngå dette? Er det noe med innstillingene? Anonymkode: 35284...5d6 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 29. november 2020 Skrevet 29. november 2020 (endret) Trykk på ditt brukernavn oppe til høyre. Trykk på varslingsinnstillinger i menyen, skroll ned og se til høyre så står det Stopp all varsling på e-post Endret 29. november 2020 av Worrisome Plenty 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 Skrevet 29. november 2020 8 minutter siden, Worrisome Plenty skrev: Trykk på ditt brukernavn oppe til høyre. Trykk på varslingsinnstillinger i menyen, skroll ned og se til høyre så står det Stopp all varsling på e-post Takk for opplysningen Anonymkode: 35284...5d6 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.