Gå til innhold

Jeg føler meg fæl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg mener jeg har grunn til å føle det sånn. 

Bortsett fra å endre meg/det som er årsaken til at jeg føler meg fæl; er det noe annet jeg kan gjøre for å endre dette synet på meg selv og komme på bedre tanker?

Anonymkode: 008d9...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten fortelle grunnen til at du føler deg fæl. Føler du deg fæl som person eller utseendemessig?

Anonymkode: 85dd6...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten fortelle grunnen til at du føler deg fæl. Føler du deg fæl som person eller utseendemessig?

Anonymkode: 85dd6...4ba

Ikke utseendemessig, nei. 

Anonymkode: 008d9...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan man kan endre på det. Jeg mener selv jeg er grusom og ikke fortjener en dritt. Ikke livet en gang. 

Men behandler sier ting som at hvorfor skulle jeg fortjene noe mindre enn andre, ville jeg sagt til min venninne at hun var fæl hvis hun var meg, at det som definerer meg er ikke bare de tingene jeg har gjort, at mitt syn på meg selv har blitt dåglig på grunn av hvordan andre har behandlet meg, men at det ikke er riktig å trekke slike konklusjoner osv. 

Har likevel ikke klart å riste av meg min egen selvoppfatning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2020 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Og jeg mener jeg har grunn til å føle det sånn. 

Bortsett fra å endre meg/det som er årsaken til at jeg føler meg fæl; er det noe annet jeg kan gjøre for å endre dette synet på meg selv og komme på bedre tanker?

Anonymkode: 008d9...4b0

Jeg føler meg ikke fæl, men som en taper. Jeg har hengt opp lapper i leiligheten med positive tanker rundt g tekst om meg selv. Ser dem hele tiden og det hjelper litt på å komme unna det negative. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...