Gå til innhold

Finne det noe sted for rekonvalesens ved psykiske lidelser


AJP

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen her som har vært borti eller kjenner til om det finnes noen "rekonvalesenssteder" e.l. som er offentilige (har kun en lav uførepensjon så har ikke råd til å betale noe privat) som en kan søke på om en er for frisk for sykehus men får dårlig til å bo for seg selv? Hvor finner jeg evt. disse?

Må vel bare innse at jeg sliter med å bo alene. Sliter sånn med tvangshandlinger at jeg nesten ikke få laget meg middag, og det og organisere husarbeid har jeg alltid slitt med, bruker alt for mye tid på noen ting og får ikke gjort alt jeg skulle også blir det rot og jeg opplever det som kaotisk. F.eks. at jeg ikke har rene klær fordi jeg ikke har vasket de skitne i tide.

Et alternativ er jo å finne seg en partner, men har et dårlig utgangspunkt da, og opplever ikke og tenker at jeg har overskudd til å gi så mye for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som bemannet bolig i kommunen eller hjelp og støtte fra kommunen kan være riktig for deg. Begynn hos fastlegen. 

Anonymkode: 9c0a1...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...