Gå til innhold

Blir innlagt nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ab ...25d: Nå måtte jeg logge inn igjen, for jeg fikk så dårlig samvittighet av å svare deg på den måten. Du har jo vært så koselig mot meg i denne tråden, så tusen takk for det. 😘

Jeg ønsker ikke å svare på spørsmålet ditt, derfor fjaset jeg litt. Men nå tror jeg uansett at jeg bare må forholde meg til de ansatte her, det finnes sikkert en løsning. :)

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8 skrikerunger, 4 hester, ei ku og ei gås  ;)

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Yeah right. Du er der jo frivillig så det er bare til å skrive seg ut. Virker som de/det som er hjemme passer seg selv, hvis ikke så har du jo et problem.

Anonymkode: 1e767...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yeah right. Du er der jo frivillig så det er bare til å skrive seg ut. Virker som de/det som er hjemme passer seg selv, hvis ikke så har du jo et problem.

Anonymkode: 1e767...25d

Jeg har i dette nu bestemt meg for å bli værende, etter anbefaling. Jeg har gått inn og ut av mani og psykose i lang tid, og vil nå bli frisk igjen. Det jeg har hjemme greier til en stor grad å passe seg selv, ja. Vanligvis er det jeg som passer på, men andre kan overta. ;)

Nå vil jeg følge det jeg er blitt anbefalt. I kveld begynner jeg med andre medisiner som skal hjelpe meg med å bli kvitt mani med psykotiske symptomer. Kommer til å bli drit trøtt de neste dagene, så so long everybody! Take care, for det skal jeg! :)

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i dette nu bestemt meg for å bli værende, etter anbefaling. Jeg har gått inn og ut av mani og psykose i lang tid, og vil nå bli frisk igjen. Det jeg har hjemme greier til en stor grad å passe seg selv, ja. Vanligvis er det jeg som passer på, men andre kan overta. ;)

Nå vil jeg følge det jeg er blitt anbefalt. I kveld begynner jeg med andre medisiner som skal hjelpe meg med å bli kvitt mani med psykotiske symptomer. Kommer til å bli drit trøtt de neste dagene, så so long everybody! Take care, for det skal jeg! :)

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Ok, lykke til med behandlingen🥰

Anonymkode: 1e767...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, lykke til med behandlingen🥰

Anonymkode: 1e767...25d

Takker! 😎

Er ikke stabil for fem øre en gang da, for det veksler på hele tida. I det ene øyeblikket kan jeg ikke skjønne at jeg lider av psykotiske symptomer, og i det andre øyeblikket så skjønner jeg det. Så vil jeg ha behandling, men så mener jeg plutselig at jeg ikke trenger det. Så er jeg manisk, hypoman og normal om hverandre omtrent hele fuckings tida. (Ja, føler meg så kul nå at jeg bare måtte banne litt 😂) Best å smi mens man er i det positive, fornuftige og framsynte hjørnet da. 👍 Jeg vil dette nå. Jeg vil bli frisk! Snart jul og greier! Om noen dager er jeg nok stabilisert og kan dra hjem friskere enn på lenge!  :D

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker! 😎

Er ikke stabil for fem øre en gang da, for det veksler på hele tida. I det ene øyeblikket kan jeg ikke skjønne at jeg lider av psykotiske symptomer, og i det andre øyeblikket så skjønner jeg det. Så vil jeg ha behandling, men så mener jeg plutselig at jeg ikke trenger det. Så er jeg manisk, hypoman og normal om hverandre omtrent hele fuckings tida. (Ja, føler meg så kul nå at jeg bare måtte banne litt 😂) Best å smi mens man er i det positive, fornuftige og framsynte hjørnet da. 👍 Jeg vil dette nå. Jeg vil bli frisk! Snart jul og greier! Om noen dager er jeg nok stabilisert og kan dra hjem friskere enn på lenge!  :D

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Ja, å være ambivalent er vel kanskje en del av sykdomsbildet nå? Ja, dette er fornuftig av deg og julen blir nok sikkert gange fin 😇

Anonymkode: 1e767...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, å være ambivalent er vel kanskje en del av sykdomsbildet nå? Ja, dette er fornuftig av deg og julen blir nok sikkert gange fin 😇

Anonymkode: 1e767...25d

Vet ikke hva det skyldes jeg. Vanligvis når jeg er litt høy sånn som nå, så mener jeg at jeg er frisk. Men nå ser jeg at jeg er syk selv om jeg er litt høy. Hvordan kan det ha seg? Og innimellom alt sammen blir jeg så fortvilet at jeg bare vil døøø! Det har jeg ikke sagt her, men nå sa jeg det. 😟

Jeg har gjort avtale etter eget ønske om at mobilen skal innleveres 19.30, så om jeg ikke svarer etter det så er det derfor. Skal legge meg i 21-tida, og i morgen og de neste dagene forventer jeg å være litt zombie pga nye medisiner. 

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det går bra med deg. Like greit å gi fra seg mobilen 1930, fokusere på søvn og behandlingstilbudet. 

Anonymkode: ae2f1...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Marye skrev:

Hvordan går det? Får du beholde lappen?

Takk som spør :)

Det har heldigvis aldri vært snakk om at lappen står i fare, verken nå eller tidligere. Jeg har dog fått muntlig kjøreforbud en gang jeg var suicidal. 

Grunnen til at de mente at jeg skulle ta taxi til PAM vet jeg ikke helt. Kanskje fordi de syntes jeg var for syk til å kunne kjøre selv og ville fosikre seg om at jeg faktisk møtte opp. 

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte levere lappen fordi jeg hadde vært manisk. Hadde vært manisk noen mnd tidligere. Man kan søke om å få tilbake lappen om man er stabil i 6 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Marye skrev:

Jeg måtte levere lappen fordi jeg hadde vært manisk. Hadde vært manisk noen mnd tidligere. Man kan søke om å få tilbake lappen om man er stabil i 6 mnd

Isj, så kjedelig! Håper du har fått den tilbake nå, man blir jo så "handicappet" om man ikke kan kjøre. 

I denne omgangen har jeg bare hatt "drypp" av mani og psykose. Det gikk aldri helt over kanten til å bli vedvarende over tid, men boblet bare over innimellom. Likevel kaller de det jeg er innlagt for for mani/blandet, så skjønner egentlig ikke hva de mener. 

Anonymkode: 5b0d1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...