Gå til innhold

Ang virkning av latuda.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Har tatt latuda 37 mg nå i en uke og i dag skal jeg øke til 74 mg, lurer på om det kan hjelpe mot depresjon? Føler meg litt lettere til sinns nå, eller er det bare placebo? Hadde så masse tunge og vanskelige tanker og masse angst, men nå føles det altså litt bedre ut. Rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor øke, hvis du allerede nå har god effekt? Anbefaler å sjekke med FACT om det er sannsynlig at virkning er oppnådd. 

Anonymkode: a1b81...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor øke, hvis du allerede nå har god effekt? Anbefaler å sjekke med FACT om det er sannsynlig at virkning er oppnådd. 

Anonymkode: a1b81...813

Psykiateren sa bare jeg skulle øke etter en uke, skrev det til sykepleieren. Da skulle jeg gjøre det skrev han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har tatt latuda 37 mg nå i en uke og i dag skal jeg øke til 74 mg, lurer på om det kan hjelpe mot depresjon? Føler meg litt lettere til sinns nå, eller er det bare placebo? Hadde så masse tunge og vanskelige tanker og masse angst, men nå føles det altså litt bedre ut. Rart? 

Nå kan jeg absolutt ingenting om dette, men er ikke poenget med medisiner at du skal reagere slik du gjør nå? At ting føles bedre og lettere? Lurer på hvorfor du alltid nekter å tro på det når du opplever at medisinene virker? Du tror jo alltid at det er noe annet som gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå kan jeg absolutt ingenting om dette, men er ikke poenget med medisiner at du skal reagere slik du gjør nå? At ting føles bedre og lettere? Lurer på hvorfor du alltid nekter å tro på det når du opplever at medisinene virker? Du tror jo alltid at det er noe annet som gjør det...

Bare lurte på om det går så fort eller om det er tilfeldig? Altså ting er ikke helt topp men det blir det aldri heller, men det føles litt lettere. Har ikke hatt mareritt på noen dager heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Har tatt latuda 37 mg nå i en uke og i dag skal jeg øke til 74 mg, lurer på om det kan hjelpe mot depresjon? Føler meg litt lettere til sinns nå, eller er det bare placebo? Hadde så masse tunge og vanskelige tanker og masse angst, men nå føles det altså litt bedre ut. Rart? 

Det er sannsynlig at du har det bedre som følge av Latuda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, frosken skrev:

Det er sannsynlig at du har det bedre som følge av Latuda:-)

Ok :) Så da trenger jeg ikke øke eller bør jeg det siden psykiateren sa det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Så da trenger jeg ikke øke eller bør jeg det siden psykiateren sa det? 

Jeg synes du skal gjøre som psykiateren har sagt, men skriv samtidig ned i en liten bok eller på mobilen din dagens dato og at du føler deg litt lettere og bedre nå etter X antall dager på Y dose latuda. :) Så husker du det til siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg synes du skal gjøre som psykiateren har sagt, men skriv samtidig ned i en liten bok eller på mobilen din dagens dato og at du føler deg litt lettere og bedre nå etter X antall dager på Y dose latuda. :) Så husker du det til siden!

Ok :) Ja kan jo skrive det ned på pcen eller mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Har så ekte mareritt. Et av den var ar sønnen min var en demon,jeg frelste han. Trodde det var sant men han er på natt. Det var flere. Jeg tok 75 mg latuna,en vival og 150 mg seroquel. Siste uken 100 mg seroquel. 37 mg latuda ,en eg en halv vival og 100 mg seroquel. Hva skjedde? Har tatt en vival til og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleieren sa det var nok en tilfeldighet at jeg fikk mareritt i går, hadde ikke noe med latuda å gjøre. Får se i natt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren sa det var nok en tilfeldighet at jeg fikk mareritt i går, hadde ikke noe med latuda å gjøre. Får se i natt da. 

Hadde du mareritt sist du brukte Latuda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fionys skrev:

Hadde du mareritt sist du brukte Latuda?

Nei hadde ikke det tror jeg, men har hatt mye mareritt den siste tiden. Men ikke på noen netter nå, det kom plutselig i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fionys skrev:

Hadde du mareritt sist du brukte Latuda?

 

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei hadde ikke det tror jeg, men har hatt mye mareritt den siste tiden.

Fra en fire år gammel tråd, som handler om en periode etter at du hadde startet med Latuda (jeg vil ikke linke til den, for den inneholder mye merkelig):

På 4.10.2016 den 18.28, stjernestøv skrev:

Det er ikke mareritt, men veldig livlige drømmer...jaja noen ganger mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

 

Fra en fire år gammel tråd, som handler om en periode etter at du hadde startet med Latuda (jeg vil ikke linke til den, for den inneholder mye merkelig):

Ok. Takk for det. Ja det er jo livlige drømmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...