Gå til innhold

Til dr Søyland tuuusen takk

Anbefalte innlegg

Gjest Hypokonderen

Hei igjen

Jeg vil bare rette en STOR takk til deg dr Søyland. Du gjør en fantastisk jobb på dette forumet og er til stor trøst for oss hypokondere.

Jeg har nå hatt en hel mnd med minimalt med ekstrasystoler og det er helt skjønt. Etter adopsjon i høst har hjertet hoppet fra hundre til flere tusen daglig. Nå er de bare plutselig nesten borte og der fikk jeg den siste bekreftelsen på at hjertet er ok. Hadde det vært en organisk feil i hjertet som var årsak til mine ekstrasystoler og bigemini ville det vel vært konstant og ikke plutselig forsvinne !!!!.

Hjerteangsten er på det nærmeste borte, jeg trives mosjonerer og gjør ting som jeg ikke våget tidligere av frykt for hjertet. Livet føles veldig bra og jeg koser meg med mitt lille adoptivbarn. Håper og tror at ekstraslagene ikke kommer tilbake og at det var stress/følelser rundt adopsjonen som utløste det.

Du har hjulpet meg kjempemasse og igjen tusen takk.

Ps: Det er vel korrekt at dersom en organisk feil i hjertet er årsak til ekstrasystoler så ville vel plagen vært konstant og ikke plutselig bli nærmest borte ???

klem fra en "eks hypokonder"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45818-til-dr-s%C3%B8yland-tuuusen-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Kommentqr til Hypokonderen.

Det gleder meg at du synes aa ha klart aa bearbeide dine plager. Fortsett din mentale trening. Du har rett i at en eventuell organisk hjertesykdom ikke ville ha oppfoert seg slik du skisserer. Unskyld bokstaveringen, men jeg svarer paa en PC fra Brüssel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...