Gå til innhold

Selvskading som voksen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skammer meg slik. Har selvskadet siden jeg var 5 år, men da var det mer med å slå hodet i veggen og brenne meg på stearinlys. I fjor, som 25åring, startet jeg med kutting. Men hvorfor.. Skjønner ikke. Har ikke gått i behandling så lenge, kanskje 2 år, men det startet ca. når jeg startet i behandling. Så kanskje det er min nye måte å takle de vanskelige terapitimene på. Er det flere her som selvskader i form av kutting i voksen alder? 

Anonymkode: 7fb5d...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Begynte også å kutte meg da jeg var 25. Det var da jeg virkelig knakk sammen. Begynte med mindre kutt, men gradvis eskalerte det til alvorlig selvskading. Operert tre ganger osv. Skjer ikke så ofte lenger nå, er snart 30, men har mange andre måter å selvskade på også. Så...Nå for tiden er jeg nærmest for deprimert til at trangen oppstår. Eller den oppstår, men som med alt annet i hverdagen for tiden så er det lite handlingskraft hos meg bortsett fra en liten episode her og der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...