Gå til innhold

Til dere som er operert for livmorpolypp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blødde dere lenge etter oprasjonen? 

Anonymkode: e028d...490

Jeg tok en polypp fra livmorhalsen for ett år siden, blødde friskt i noen min, deretter bare lite resten av dagen og så ikke mer. Var overrasket over hvor lite det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg tok en polypp fra livmorhalsen for ett år siden, blødde friskt i noen min, deretter bare lite resten av dagen og så ikke mer. Var overrasket over hvor lite det var. 

Ok. Jeg har blødd i to uker.. 

Anonymkode: e028d...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg har blødd i to uker.. 

Anonymkode: e028d...490

Mulig din satt annerledes til, min ble fjernet under lokalbedøvelse hos gynekologen, tok noen minutter bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillemus skrev:

Mulig din satt annerledes til, min ble fjernet under lokalbedøvelse hos gynekologen, tok noen minutter bare. 

Ok. Min ble fjernet under narkose.

Anonymkode: e028d...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blør fortsatt 4 uker etter operasjonen. Det veksler mellom blødninger og mørk utflod uten opphold. Jeg satte også nn spiral, og vet ikke om det har en sammenheng med det.. Bør jeg kontakte lege? Begynner å bli lei.. men jeg smører meg med tålmodighet og tenker at dette ikke varer evig. Hvis operasjonen hjelper meg er det verdt det. 

Anonymkode: e028d...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blør fortsatt 4 uker etter operasjonen. Det veksler mellom blødninger og mørk utflod uten opphold. Jeg satte også nn spiral, og vet ikke om det har en sammenheng med det.. Bør jeg kontakte lege? Begynner å bli lei.. men jeg smører meg med tålmodighet og tenker at dette ikke varer evig. Hvis operasjonen hjelper meg er det verdt det. 

Anonymkode: e028d...490

Ved hormonspiral er det vanlig med blødningsforstyrrelser de første 3 mnd (i alle fall var det slik tidligere), men sammenhengende i en mnd høres drøyt ut. Jeg ville kontaktet lege om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...