Gå til innhold

Sukker som beroligende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er urolig hjelper det å ta et par teskjeer med Nugatti, så føler jeg meg raskt bedre. Er ikke det bedre å gjøre enn å ta medisiner?

Anonymkode: 6a8cd...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er urolig hjelper det å ta et par teskjeer med Nugatti, så føler jeg meg raskt bedre. Er ikke det bedre å gjøre enn å ta medisiner?

Anonymkode: 6a8cd...d90

Hva tror du?

Anonymkode: e7058...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er urolig hjelper det å ta et par teskjeer med Nugatti, så føler jeg meg raskt bedre. Er ikke det bedre å gjøre enn å ta medisiner?

Anonymkode: 6a8cd...d90

Jo visst det roer deg så er det jo bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er urolig hjelper det å ta et par teskjeer med Nugatti, så føler jeg meg raskt bedre. Er ikke det bedre å gjøre enn å ta medisiner?

Anonymkode: 6a8cd...d90

Hvis det er innimellom og «dekker» de plagene du måtte ha, så er det vel bare å fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du?

Anonymkode: e7058...8d7

Definitivt bedre. Og sex da. Er mann så kanskje det er annerledes for menn dette med sexen. Bor alene så har ingen andre å ha sex med enn meg selv. 

Anonymkode: 6a8cd...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt bedre. Og sex da. Er mann så kanskje det er annerledes for menn dette med sexen. Bor alene så har ingen andre å ha sex med enn meg selv. 

Anonymkode: 6a8cd...d90

ditt lille tulletroll😄

Anonymkode: e7058...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ditt lille tulletroll😄

Anonymkode: e7058...8d7

Nei hvorfor skulle jeg ha tullet om det, det er jo sant. Sukker og sex kan hjelpe mot psykiske plager som uro, angst og depressivitet. Bedre det enn å pumpe seg med kjemikalier, vell? Jeg oppfordrer ikke med dette folk om å slutte med medisinene sine bare så det er sagt. Det lille tillegget mitt om at jeg bare har alenesex var fordi jeg ville vise at jeg ikke misbruker andre for å få det bedre. 😇

Anonymkode: 6a8cd...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hvorfor skulle jeg ha tullet om det, det er jo sant. Sukker og sex kan hjelpe mot psykiske plager som uro, angst og depressivitet. Bedre det enn å pumpe seg med kjemikalier, vell? Jeg oppfordrer ikke med dette folk om å slutte med medisinene sine bare så det er sagt. Det lille tillegget mitt om at jeg bare har alenesex var fordi jeg ville vise at jeg ikke misbruker andre for å få det bedre. 😇

Anonymkode: 6a8cd...d90

Tror ingen hadde mistenkt deg for å misbruke andre, så presisering av "alenesex" var vel heller unødvendig🙈

Anonymkode: e7058...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen hadde mistenkt deg for å misbruke andre, så presisering av "alenesex" var vel heller unødvendig🙈

Anonymkode: e7058...8d7

Det er jeg uenig i. Det er bra at en som bor alene presiserer at også han kan ha nytte/glede av sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen hadde mistenkt deg for å misbruke andre, så presisering av "alenesex" var vel heller unødvendig🙈

Anonymkode: e7058...8d7

På samliv og seksualitet var det nylig en dame som sa at hun følte at mannen  var blitt mer aggressiv i sexen fordi han kanskje var deprimert. Slikt noe vil jeg ikke ha på meg. Derfor. 

Anonymkode: 6a8cd...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Det er jeg uenig i. Det er bra at en som bor alene presiserer at også han kan ha nytte/glede av sex. 

Tror det er relativt normalt så det trengs ikke presisering. Dessuten er dette bare tull.

Anonymkode: e7058...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er relativt normalt så det trengs ikke presisering. Dessuten er dette bare tull.

Anonymkode: e7058...8d7

Hvorfor tror du det er tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er relativt normalt så det trengs ikke presisering. Dessuten er dette bare tull.

Anonymkode: e7058...8d7

Er det ikke lov å skrive om sex? Vi er i 2020 altså ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det ikke lov å skrive om sex? Vi er i 2020 altså ;) 

Skriv så mye du vil hvis behovet melder seg. Kanskje du har noen historier å dele? Var det det som var poenget forresten? Les alt noen ganger til så siver det kanskje inn.

Anonymkode: e7058...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, frosken skrev:

Det er jeg uenig i. Det er bra at en som bor alene presiserer at også han kan ha nytte/glede av sex. 

En som bor alene, har ikke sex.

Anonymkode: cf411...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som bor alene, har ikke sex.

Anonymkode: cf411...714

Er ikke onani sex? Hva er det da om ikke det er sex?

Anonymkode: 6a8cd...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur på andre sider. Eller er du så dum at du ikke klarer å tenke deg til ting selv?

Anonymkode: e7058...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ta deg en tur på andre sider. Eller er du så dum at du ikke klarer å tenke deg til ting selv?

Anonymkode: e7058...8d7

Meg du snakker til? Ja du må nesten forklare deg.  

Anonymkode: 6a8cd...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv så mye du vil hvis behovet melder seg. Kanskje du har noen historier å dele? Var det det som var poenget forresten? Les alt noen ganger til så siver det kanskje inn.

Anonymkode: e7058...8d7

Har ikke behov for å dele noe jeg, men vet at man kan bli avslappet etter sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv så mye du vil hvis behovet melder seg. Kanskje du har noen historier å dele? Var det det som var poenget forresten? Les alt noen ganger til så siver det kanskje inn.

Anonymkode: e7058...8d7

Jeg synes det er vanskelig å forstå hvorfor du svarer folk på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...