Gå til innhold

Bipolar?


Gjest Engelen33

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Jeg bare lurer litt på om noen her kan fortelle meg litt om Bipolar? Symptomer etc.? Vet jo at det handler om å skifte mellom depressive og maniske perioder.. men det er jo mer enn det..? Eller? Forskjellige grader? Lurer litt på om jeg har det... ei jeg skriver med lider av det og det var hun som nevnte det for meg. Flere har også bemerket det. Vanskelig å se / innrømme selv. Jeg har SF så jeg trodde det var derfor jeg var som jeg var, men når jeg tenker etter så begynte det lenge før jeg utviklet SF. Noen som har det sånn? Jeg blir glad om noen kan svare.

Ellers vil jeg bare ønske dere her inne en GOD PÅSKE!!!

Styrkeklemmer til alle som vil ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert noen som har lyst til å svare deg utfyllende - men i mellomtiden foreslår jeg at du bruker søk-funksjonen da det ligger mange innlegg om bipolar lidelse i "arkivet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...