AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Jeg har avsluttet noe som betydde veldig mye for meg og min fungering. Jeg gjør det fordi jeg ikke takler visse ting jeg ikke ønsker å gå nærmere inn på. Hvordan takler man en sånn avgjørelse når man egentlig ikke vil men innser at det er det beste å gjøre? Anonymkode: 5b6d6...c91 0 Siter
kupton Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Du spør stadig om hvordan man takler ulike vanskeligheter so om det finnes oppskrifter på slikt. Det gjør det dessverre ikke. Man holder ut, og så avtar de vonde følelsene med tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 1 minutt siden, kupton skrev: Du spør stadig om hvordan man takler ulike vanskeligheter so om det finnes oppskrifter på slikt. Det gjør det dessverre ikke. Man holder ut, og så avtar de vonde følelsene med tiden. Ok. Takk for svar. Da får jeg bare stå i det og komme meg gjennom det på den måten. Anonymkode: 5b6d6...c91 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.