Gå til innhold

Dritt lei menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvorfor menn er så glade i og snakke, men ikke handle? Det er så vanskelig å finne en mann som er interessert i en for dating og parforhold, de viser lite romantikk, følelser, tenker veldig på seg selv og skal mase om bilder og sexprat, men vil ikke ha sex eller forhold. Det er bare tull at damer kan velge og vrake i menn både seksuelt, vennskapsmessig og parforhold. Når det kommer til stykket og man spør om en mann er interessert så er han det aldri. De liker bare bekreftelse og oppmerksomhet og sårer damer hver gang. Dårlige på å ta hensyn til dama, gi komplimenter, rydde etter seg, være generøse og omsorgsfulle, de er også flinke til å latterliggjøre en og har en umoden respons til mye. Mange menn driter også i følelsene til dama si og kaller henne stygge ting når han sårer henne og ikke føler en dritt tilbake og ikke evner å ta det som et kompliment når noen faktisk bryr seg og liker han. Mange menn stikker og tar det ille dårlig når en dame er forelsket i de og vil de vel tydeligvis.

 

Anonymkode: 5369f...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hvorfor menn er så glade i og snakke, men ikke handle? Det er så vanskelig å finne en mann som er interessert i en for dating og parforhold, de viser lite romantikk, følelser, tenker veldig på seg selv og skal mase om bilder og sexprat, men vil ikke ha sex eller forhold. Det er bare tull at damer kan velge og vrake i menn både seksuelt, vennskapsmessig og parforhold. Når det kommer til stykket og man spør om en mann er interessert så er han det aldri. De liker bare bekreftelse og oppmerksomhet og sårer damer hver gang. Dårlige på å ta hensyn til dama, gi komplimenter, rydde etter seg, være generøse og omsorgsfulle, de er også flinke til å latterliggjøre en og har en umoden respons til mye. Mange menn driter også i følelsene til dama si og kaller henne stygge ting når han sårer henne og ikke føler en dritt tilbake og ikke evner å ta det som et kompliment når noen faktisk bryr seg og liker han. Mange menn stikker og tar det ille dårlig når en dame er forelsket i de og vil de vel tydeligvis.

 

Anonymkode: 5369f...279

Jøss. Kanskje du skal se om du finner menn og ikke forvokste, bortskjemte guttunger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2020 den 0.34, AnonymBruker skrev:

1.

Jeg bare lurer på hvorfor menn er så glade i og snakke, men ikke handle? Det er så vanskelig å finne en mann som er interessert i en for dating og parforhold, de viser lite romantikk, følelser, tenker veldig på seg selv og skal mase om bilder og sexprat, men vil ikke ha sex eller forhold. Det er bare tull at damer kan velge og vrake i menn både seksuelt, vennskapsmessig og parforhold. Når det kommer til stykket og man spør om en mann er interessert så er han det aldri. De liker bare bekreftelse og oppmerksomhet og sårer damer hver gang.

2.

Dårlige på å ta hensyn til dama, gi komplimenter, rydde etter seg, være generøse og omsorgsfulle, de er også flinke til å latterliggjøre en og har en umoden respons til mye. Mange menn driter også i følelsene til dama si og kaller henne stygge ting når han sårer henne og ikke føler en dritt tilbake og ikke evner å ta det som et kompliment når noen faktisk bryr seg og liker han. Mange menn stikker og tar det ille dårlig når en dame er forelsket i de og vil de vel tydeligvis.

Anonymkode: 5369f...279

Jeg tillot meg å dele opp og nummerere litt.

Ad 1: Dette ser ut som en kommentar mest rettet mot dating-situasjoner. Jeg har selv vært på nettdating i min single periode, og kan bekrefte at det er mye rart der ute. Kjenner dog ikke igjen det med at menn ikke vil ha sex. Problemet er vel heller å skille dem som bare vil ha sex fra dem som ønsker seg et forhold. 😉 

Ad 2: Dette ser ut til å være myntet på forhold? Iallfall hakket lenger enn den tidlige fasen med å "screene" for å finne potensielle kjærester. Og da må jeg bare si meg enig med det flere har vært inne på: Du velger ikke ut de rette kandidatene fra den innledende fasen. Du må prøve å bli bedre til å kjenne lusa på gangen, og ikke unnskylde dårlig oppførsel/signaler i staren fordi du så gjerne vil at det skal bli noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...