Gå til innhold

Hva ville du gjort om forholdet ditt var nesten sexløst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan være underliggende årsaker. Hvis han har mye stress på jobben eller andre ting i sin hverdag som er krevende, så kan dette legge en demper hvor mye sex dere har. Det kan være lurt å prate om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Begge mine samboerforhold sluttet PGA lite sex de senere årene av forholdet. Jeg var syndebukken. Mye av problemet er at man ikke snakker sammen. Har du fortalt ham att du synes det blir altfor lite sex? Da kanskje han gir det en sjanse. De fleste liker jo sex. Men man kan være i sin egen boble og ikke tenke på det.

Anonymkode: 922bd...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 9.57):

Hvis det var knappt sex? Foreks sex max 1 , kanskje 2 ganger i måneden?. Hadde du tatt det opp? Spurt hvorfor det faktisk er slik?  Utenom det så fungerte forholdet veldig bra. Men sexen manglet.  Hvor viktig er sexdelen i forholdet for deg?

Anonymkode: 3d166...863

Sexdelen er ikke viktig for meg. Jeg og samboer har ikke hatt sex på flere år. Har det helt fint med det. Ikke noe stort savn ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 10.35):

Jeg synes at det er et vanskelig tema å prate med han om. Han liker heller ikke nærkontakt. Så jeg kan tiltider få følelsen at jeg lever i et platonisk forhold. 

Mener at sex max 1 til 2 ganger i måneden er lite. Tror ikke at vi har hatt noe sex denne måneden . For meg er sex noe man gjør for å vise kjærlighet  og noe som knytter man sammen. Men har hørt av erfaring at menn ikke har samme tanker om sex alltid. 

Anonymkode: 3d166...863

Er mann og har ikke samme tanker, men menn er forskjellige også 😊.

Har ikke hatt sex med samboer på flere år, Men vi har det helt fint uten. 
 

så lenge ting ikke er et savn, og begge har likt behov så funker det utmerket 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 10.41):

 Men nå har vi ikke hatt sex denne måneden og da begynner tankene å rulle om hvorfor det uteblir. Og om hvorfor han har så lite behov for nærkontakt. 

Anonymkode: 3d166...863

Behov forandrer seg ☺️. Seksualiteten er ikke statisk igjennom livet. Trenger ikke å være noe gærnt 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...