Gå til innhold

Andre her som er lei av å ha alt for mye fri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, skulle ønske jeg hadde noe å drive med, men det måtte være noe egnet aktivitet da ikke hva som helst.

Anonymkode: cddfb...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, cilie skrev:

Elsker å ha fri!

Skulle gjerne bare hatt fri og studert noe ved siden av.

Jeg elsker å ha fri også. Dersom jeg får nok penger til mat , og absolutt mest nødvendige utgiftene så er jeg fornøyd med å ha fri fra jobb  :)

Anonymkode: 8d276...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Overhodet ikke. Det er fantastisk å ha fri og kunne bruke tida på å fordype seg på akkurat det jeg vil. Jeg kjeder meg mer på jobb enn når jeg har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er deilig å ha mye fri. Og det har jeg jo som ufør. Det kan bli langtekkelig noen få ganger, men ikke ofte.

Anonymkode: f18ab...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd for å ende opp som 100% ufør. Jeg kommer ikke til å klare full jobb, men jeg håper på en framtid med mer mening og mer å gjøre. Da jeg var i full jobb så lengter jeg etter hver eneste fridag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kan kalle det fri, men jeg jobber ikke pga. sykdom. Synes det er mer slitensomt nå som jeg har "fri" enn det var da jeg var ganske frisk og jobbet hver dag. Jeg kjeder meg nesten aldri for jeg alltid noe jeg bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...