Gå til innhold

Når får vi reist igjen? Jeg får vel ikke levd før jeg er langt ut i 40-årene. Faen så treige vi er på å komme oss opp igjen


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

2 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Ja det er nok sannheten. Men vi med Asperger er jo slemme, for vi er for ærlige. Vi sier ikke de rosa tingene folk vil høre. Men jeg vil ikke lyve i folk og mye sånn rosa prat skaper svake folk. 
 

Men det er demotiverende at jeg er umoden og. For da er vel alt jeg gjør teit. 

Jeg forstår godt at du kan ta deg nær ut av kommentar som at du er umoden. Jeg har selv hørt lignende kommentarer på forum tidligere. Jeg opplevde det som å føle seg rar og anderledes. Men husk at ingen har svaret på hva du er. Som de også sier : umoden betyr nødvendigvis ikke annet enn at man skriver på en måte som virker lite voksent. Og det er det mange som gjør mer eller mindre uansett. Umoden kan også som sagt forekomme pga en diagnose. 

Ikke føl deg dum. Alle mennesker her inne har sitt av feil og mangler.  Ingen er perfekte. 

 

Anonymkode: 8e719...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo like ille selv da. Du blir jo innlagt gang på gang på gang på gang til tross for at vi har prøvd vårt beste for å hjelpe deg. Du må endre tankemønster hvis du skal komme deg noe videre i livet og ikke ende opp på psykiatrisk hver måned. 

Anonymkode: 6f27b...0ea

Hehe. Jeg blir gradvis bedre og deres oppgave her på forumet er ikke å få meg til å ikke trenge innleggelser. Jeg har en formell avtale i psykiatrien om lav terskel for innleggelser. Og ja den bruker jeg for å forebygge nettopp fordi jeg jobber med meg selv. Så det forsøket ditt var meget mislykket. Et elendig forsøk på personangrep. 

Og for øvrig er jeg langt fra perfekt. Jeg har fått massevis av gode tilbakemeldinger her. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...