Gå til innhold

Det er noe med det ja.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare ikke post det på facebook.  Ingenting er mer avslørende enn folk som har veggen sin full av selvfølgelige visdomsord

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke post det på facebook.  Ingenting er mer avslørende enn folk som har veggen sin full av selvfølgelige visdomsord

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Alle middelaldrende damer gjør det da.

Anonymkode: ce884...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle middelaldrende damer gjør det da.

Anonymkode: ce884...e21

Ikke alle gjør det. Like mange yngre kvinner. Men tror det nesten bare er kvinner som gjør det. Og de fleste går gjennom noe.

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle gjør det. Like mange yngre kvinner. Men tror det nesten bare er kvinner som gjør det. Og de fleste går gjennom noe.

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Jeg gjør det aldri. De fleste er middelaldrende kvinner som går gjennom mye ja. De yngre er gjerne med lav utdannelse eller vært utenfor arbeidslivet i årevis. Men det er faktisk noen menn også... evig single er de isåfall. Samme jobb siden de startet i jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og det er ikke noe i dette. Er man død innvendig og det eneste man kan kjenne av følelser er sinne, så er det nok bedre å ikke få våkne. 
Døden er bedre enn mye. Men enda kan jeg nok si jeg er takknemmelig for livet, det eneste som mangler er den mentale dritten 💩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Og det er ikke noe i dette. Er man død innvendig og det eneste man kan kjenne av følelser er sinne, så er det nok bedre å ikke få våkne. 
Døden er bedre enn mye. Men enda kan jeg nok si jeg er takknemmelig for livet, det eneste som mangler er den mentale dritten 💩

Ja prøv å si det til en tungt deprimert suicidal person: "viktigste er at du er i live, vær takknemlig for det"!  Tror ikke den taktikken virker så bra da.

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja prøv å si det til en tungt deprimert suicidal person: "viktigste er at du er i live, vær takknemlig for det"!  Tror ikke den taktikken virker så bra da.

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Henger nok igjen fra gammelt. Man ble vel lært at døden var det tristeste som kunne skje, alt bedre liksom. Men jeg sitter ikke og håper at noen overlever dersom noen har blitt så skadd etter feks ulykke at de ikke vil fungere etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
10 minutter siden, kupton skrev:

Jeg liker bedre denne varianten: Hvis du er over 50 og våkner om morgenen uten noen plager, da er du sannsynligvis død. 

Allerede som 50. Blir deppa over hvor dårlig skapt vi er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Allerede som 50. Blir deppa over hvor dårlig skapt vi er

Du kan trøste deg med at det bare kommer til å bli verre.

Anonymkode: ce884...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan trøste deg med at det bare kommer til å bli verre.

Anonymkode: ce884...e21

Ja, møkka kropper. Det er ingenting å se frem til. Lykkefølelsen virker ikke, men.m evnen til å kjenne smerte bruker vi aldri opp. Nei, mennesker bør utryddes. Hva er vi til for? Vi blir bare hjernevaska, syke og stygge før vi rekker å leve 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kupton skrev:

Jeg liker bedre denne varianten: Hvis du er over 50 og våkner om morgenen uten noen plager, da er du sannsynligvis død. 

Er noe i det og ja :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja prøv å si det til en tungt deprimert suicidal person: "viktigste er at du er i live, vær takknemlig for det"!  Tror ikke den taktikken virker så bra da.

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Tror ikke det virker på dypt deprimerte nei, men for oss andre finnes det alltid noe å være takknemlig for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke post det på facebook.  Ingenting er mer avslørende enn folk som har veggen sin full av selvfølgelige visdomsord

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Hva mener du med det? Legger ofte ut visdomsord jeg på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kupton skrev:

Jeg liker bedre denne varianten: Hvis du er over 50 og våkner om morgenen uten noen plager, da er du sannsynligvis død. 

Heller 60 pluss, pluss. 

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til dette med kvinner og "visdomsord". Jeg skjønner ikke greia. Det å utrykke seg med noe andre har skrevet. Men folk er forskjellig. Her i min ringe bolig er det ikke ett eneste visdomsord på veggen.

 

Man skal kanskje være glad noen kjønnsforskjeller fremdeles eksisterer :)

Anonymkode: d79cf...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også lagt merke til dette med kvinner og "visdomsord". Jeg skjønner ikke greia. Det å utrykke seg med noe andre har skrevet. Men folk er forskjellig. Her i min ringe bolig er det ikke ett eneste visdomsord på veggen.

Anonymkode: d79cf...f1b

Visdomsord på veggen? Nei, det skulle tatt seg ut.

Anonymkode: ce884...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også lagt merke til dette med kvinner og "visdomsord". Jeg skjønner ikke greia. Det å utrykke seg med noe andre har skrevet. Men folk er forskjellig. Her i min ringe bolig er det ikke ett eneste visdomsord på veggen.

 

Man skal kanskje være glad noen kjønnsforskjeller fremdeles eksisterer :)

Anonymkode: d79cf...f1b

Nå var det veggen din på facebook som var ment her. Men det henger nok litt visdomsord rundt om på vegger i hus her og der. Veldig 2010 må jeg si😂

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det veggen din på facebook som var ment her. Men det henger nok litt visdomsord rundt om på vegger i hus her og der. Veldig 2010 må jeg si😂

Anonymkode: 5f5a7...f5e

Det er mange som har det på veggen i sine boliger også. "elsk meg mest når jeg fortjener det minst" osv. Bare kvinner som henger opp slikt.

Anonymkode: d79cf...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...