Gå til innhold

Syns du det er teit med kongelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opplever ikke vi hedrer dem som guder i det hele tatt, men de har vært (og er) gode representanter for landet vårt. 

Anonymkode: cf861...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ikke at vi hedrer dem som guder, og jeg har heller ikke det inntrykket av at de selv ønsker å oppheve seg. Jeg synes kongefamilien stort sett består av jordnære mennesker som nettopp vil vise at de er en av oss, altså vanlige mennesker. De er liksom folkelige selv om de er kongelige/adelige. Kongeparet virker veldig trivelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg er republikaner. Jeg liker ikke monarki. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte blir så sentimentale når det kommer til kongelige, de er verken bedre eller dårligere enn resten av oss. Privligerte som få, men det kommer da med en pris, om å oppføre seg på en distingvert og snobbete måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...