Gå til innhold

Hvorfor bruker ikke kongen briller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sett på en film heller du :) 

Anonymkode: 9a710...c28

Nei, jeg nekter å se på film før jeg har funnet ut hvorfor kongen ikke bruker briller! :jolie:

Anonymkode: 80c97...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer opptatt av hvorfor det ene øyet henger sånn og om han har talefeil? Han har litt annerledes S' er og K' er blant annet. 

Anonymkode: 1e54f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er den mørke flekkene på kinnet hudkreft? Han må jo være et studie i seg selv for de som går på doktorskolen. 

Anonymkode: 1e54f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og er den mørke flekkene på kinnet hudkreft? Han må jo være et studie i seg selv for de som går på doktorskolen. 

Anonymkode: 1e54f...492

Ja sikkert. Men glem kreften, jeg er mer interessert i hvorfor han ikke bruker briller. Så utrolig merkverdig. 

Anonymkode: 80c97...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han leser? 

Anonymkode: 80c97...48f

Kanskje han har linser, eller kanskje de har et opplegg med teksten i skrift i passende størrelse på prosjektor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sikkert. Men glem kreften, jeg er mer interessert i hvorfor han ikke bruker briller. Så utrolig merkverdig. 

Anonymkode: 80c97...48f

Ja du sier noe. Veldig merkverdig faktisk. Og det øyet som henger da! Og talefeil en! Og flekken! Men helt klart er det aller mest merkverdige det at han ikke bruker briller. Enig i det altså. 

Anonymkode: 1e54f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mer opptatt av hvorfor det ene øyet henger sånn og om han har talefeil? Han har litt annerledes S' er og K' er blant annet. 

Anonymkode: 1e54f...492

Hva med å lese nyttårstalen istedenfor å høre/se den? Den ligger ute på nettet :) Jeg har vurdert det i år, for jeg fikk den ikke med meg i går og jeg er dessverre en som kan henge meg sånn opp i litt annerledes uttale enn hva som er normalt (eller en dialekt som er fin eller fascinerende) at jeg mer konsentrerer meg om det enn hva som faktisk sies eller er budskapet.

https://www.kongehuset.no/tale.html?tid=186109&sek=26947&scope=0

I et fag på videregående, hadde vi en lærer fra Haugesund, og jeg ble så opptatt av å følge med på uttalen av hvert enkelt ord istedenfor å følge med på hva han faktisk sa til oss fordi jeg synes det er en fantastisk flott dialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så tørr i kjeften! Kan det være at han tror at antibac skal drikkes?

Anonymkode: 1e54f...492

Har du ikke hørt om munntørrhet og at det kan være en vanlig bivirkning med en del medisiner? :) En del eldre personer kan også streve med å innta nok drikke i løpet av dagen. Jeg vet ikke hva ev. Kongen bruker av medisiner og lite interesserer det meg, men vet jo at han har hatt hjerteoperasjon og han fjernet vel også urinblæren, så et og annet bruker han nok. Han er jo ikke en ungfole. Synes en bør omtale Kongen vår med litt respekt i denne tråden her jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Har du ikke hørt om munntørrhet og at det kan være en vanlig bivirkning med en del medisiner? :) En del eldre personer kan også streve med å innta nok drikke i løpet av dagen. Jeg vet ikke hva ev. Kongen bruker av medisiner og lite interesserer det meg, men vet jo at han har hatt hjerteoperasjon og han fjernet vel også urinblæren, så et og annet bruker han nok. Han er jo ikke en ungfole. Synes en bør omtale Kongen vår med litt respekt i denne tråden her jeg...

Han som er så rund og god i kantene ellers tåler nok litt harselering. Mange profilerte komikere tuller og tøyser med kjente personer hele tiden. Kongen har blant annet blitt imitert. Han tåler nok det skal du se. 

Anonymkode: 1e54f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som er så rund og god i kantene ellers tåler nok litt harselering. Mange profilerte komikere tuller og tøyser med kjente personer hele tiden. Kongen har blant annet blitt imitert. Han tåler nok det skal du se. 

Anonymkode: 1e54f...492

Joda, vi har en folkelig og raus konge, det er jeg enig i...  Og det tror jeg vi skal være svært så takknemlig for - det er ikke alle land som er beriket med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nok lese-linser.

Anonymkode: af8d6...5c4

Men fins det virkelig SÅ gamle folk som bruker linser? Har jeg aldri sett. 

Anonymkode: 80c97...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Joda, vi har en folkelig og raus konge, det er jeg enig i...  Og det tror jeg vi skal være svært så takknemlig for - det er ikke alle land som er beriket med det...

 

Eksempel 

Her er det mange kjente personer som får gjennomgå, og det er mange år siden. 

Anonymkode: 1e54f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...