Gå til innhold

Hvorfor er du på DOL nå i stedet for å feire?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Korona. Og det er ikke så fryktelig viktig med fest i år. Riskogruppe. Neste år satser jeg på stor feiring ute blant folk et annet sted på jordkloden. Gleder meg vilt! Men alt til sin tid. Godt nytt år til alle sammen. :) 

Endret av knas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, kupton skrev:

Lysten på feiring forsvant umiddelbart da jeg leste om Alma.

Det var dette med perspektivet da. Var 200 døde av korona i Sverige siste døgn. Og 120 dør i Norge hver dag. 

Anonymkode: 2d2d3...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Gjør begge deler, men det er en helt vanlig kveld bare at vi er flere, det er mye kaffe og sånn, og venting på raketter da. Ellers er jeg ikke særlig glad. Ser andre har planer for livet. Jeg sitter igjen og vet ikke hva jeg vil... eneste evt planen er å flytte, men da er det bare for å flytte. Ikke fordi jeg skal noe der. Helvetes sint på meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var dette med perspektivet da. Var 200 døde av korona i Sverige siste døgn. Og 120 dør i Norge hver dag. 

Anonymkode: 2d2d3...611

Ja, men det øker ikke lysten på feiring det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kupton skrev:

Lysten på feiring forsvant umiddelbart da jeg leste om Alma.

Jeg tenker også på hvor ubeskrivelig pårørende må ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...