Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for svar på foregående innlegg. Jeg har et tilleggsspørsmål:

I dag (8. feberdag) hadde jeg ikke behov for å sove midt på dagen som jeg har vært nødt til i det siste og gikk i stedet ut i det fine vårværet. Formen virket fin, men feberen viste seg å være høyere enn tidligere. Dette gjorde meg ganske deppa. Hva er det avgjørende for å tolke om en er på bedringens vei - temperaturen eller allmentilstanden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45875-tilleggssp%C3%B8rsm%C3%A5l-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Hei,

De to henger vel ganske godt sammen som regel, men det er ikke uvanlig atfeberen blir borte først og slappheten henger igjen. Det skjer tydeligvis andre veien og. Jeg synes at det viktigste er allmentilstanden og du er nok på god vei. Allikevel ville jeg ta det med ro noen dager og følge temperaturen. Feber indikerer at det er noe som foregår i kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...