Gå til innhold

Dere som har snakket med ambulant akutteam...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Naana47

Både lege, psykolog og psykepleier. De som reiser rundt og besøker/oppsøker folk (i alle fall i traktene hvor jeg bor) er som regel psykepleiere. På det stasjonære kontoret deres finnes det leger og psykologer i turnus, og jeg har fått snakke med alle de tre yrkesgrupper når jeg selv har møtt opp der. AAT er en fin ordning.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde noen ganger besøk av en lege og en psykolog samtidig, og andre ganger av to stk. psykepleiere samtidig. Tror det varierer litt. 

Anonymkode: 1a834...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde noen ganger besøk av en lege og en psykolog samtidig, og andre ganger av to stk. psykepleiere samtidig. Tror det varierer litt. 

Anonymkode: 1a834...cc3

Hva var grunnen til at du de gangene fikk besøk av lege og psykolog mens de andre gangene bare sykepleiere? 

Anonymkode: d5681...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har snakket med AAT så har det vært psykepleier, vernepleier og psykolog jeg har snakket med. En gang fikk jeg snakke både med psykolog og psykiater samtidig.

Anonymkode: 4ba7b...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var grunnen til at du de gangene fikk besøk av lege og psykolog mens de andre gangene bare sykepleiere? 

Anonymkode: d5681...9fe

Det vet jeg ikke. De sa bare at de jobbet på skift  så kanskje det bare var sånn det falt seg. Jeg mener å huske at psykepleierne kom før jeg dro på jobb om morgenen i uka, mens legen og psykologen kom innom to-tre ganger hver dag i helga. 

Anonymkode: 1a834...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fast til akutt ambulant team og på min avdeling har vi både psykepleiere, psykologer og psykiatrere.

Anonymkode: 68746...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går fast til akutt ambulant team og på min avdeling har vi både psykepleiere, psykologer og psykiatrere.

Anonymkode: 68746...d3f

Visste ikke at man kan gå til de fast? Trodde de var kun akutt for en liten periode?

Anonymkode: 4ba7b...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at man kan gå til de fast? Trodde de var kun akutt for en liten periode?

Anonymkode: 4ba7b...a31

Man kan/skal egentlig ikke det, men jeg har et litt spesielt tilfelle. Jeg gikk til BUP i et par år men sluttet etter en traumatisk hendelse, og ble bare verre og verre. Til slutt sendte legen henvisning til DPS, men jeg møtte ikke opp. Dette skjedde et par ganger, så til slutt ble jeg henvist til AAT fordi de kunne være mer fleksible med timene og de kunne komme hjem til meg. Jeg begynte å gå og fikk bygget et veldig tett bånd med behandleren min på AAT, så når jeg egentlig skulle flyttes over til DPS så ønsket hverken jeg eller behandleren min det, så jeg fikk fortsette å gå til henne. Har gått ukentlig (og to ganger i uken de siste ukene) til AAT i snart 2 år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, ephiphany skrev:

Man kan/skal egentlig ikke det, men jeg har et litt spesielt tilfelle. Jeg gikk til BUP i et par år men sluttet etter en traumatisk hendelse, og ble bare verre og verre. Til slutt sendte legen henvisning til DPS, men jeg møtte ikke opp. Dette skjedde et par ganger, så til slutt ble jeg henvist til AAT fordi de kunne være mer fleksible med timene og de kunne komme hjem til meg. Jeg begynte å gå og fikk bygget et veldig tett bånd med behandleren min på AAT, så når jeg egentlig skulle flyttes over til DPS så ønsket hverken jeg eller behandleren min det, så jeg fikk fortsette å gå til henne. Har gått ukentlig (og to ganger i uken de siste ukene) til AAT i snart 2 år nå. 

Det var en fin ordning synes jeg og det var avgjørende for at du skulle få hjelp. Er behandleren din den samme som du skulle ha gått til på poliklinikken?

Anonymkode: 4ba7b...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en fin ordning synes jeg og det var avgjørende for at du skulle få hjelp. Er behandleren din den samme som du skulle ha gått til på poliklinikken?

Anonymkode: 4ba7b...a31

Ja, jeg føler absolutt at alle mine behov blir godt ivaretatt. Nei, behandleren min jobber kun på AAT så om jeg skulle flyttet over til DPS så måtte jeg samtidig ha byttet behandler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...