Gå til innhold

Få igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har på følelsen av at det bare er en håndfull personer igjen på dol. La meg gjette 7 stk. 

Anonymkode: 3cab5...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si. Aspergerne av hankjønn greier jeg ikke skille fra hverandre de er som regel anonyme, og jeg vet ikke om er 1 eller 3-5-6. En kan jeg kjenne igjen, så jeg vet det minst er 2 da sånn sikkert.

 

Ellers er det vel en 15 andre minst.

Anonymkode: 9972c...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å si. Aspergerne av hankjønn greier jeg ikke skille fra hverandre de er som regel anonyme, og jeg vet ikke om er 1 eller 3-5-6. En kan jeg kjenne igjen, så jeg vet det minst er 2 da sånn sikkert.

 

Ellers er det vel en 15 andre minst.

Anonymkode: 9972c...fc3

Kan bekrefte at det er minst 2 anonyme Aspergere med utovertiss (siden jeg er en av dem, og har sett andre aspergere med utovertiss skrive, og siden det ikke var jeg som skrev det må det være minst 2 av oss)

Men ja forum er litt ut, ekkokamre er inn, og forstår folk godt, har ikke funnet noe ekkokammer som passer for meg, er kanskje litt for sær og rar.

Anonymkode: 76652...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har det skjedd en brukerflukt den aller siste tiden og hva kan være årsaken? Selv de gamle trauste traverne er her skjeldnere og skjeldnere.  

Anonymkode: 3cab5...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det stemmer. Det har kommet inn en del nye også.

Det er lite smalltalk om trening, oppskrifter og sånt for tiden. Mulig stemningen tynges ned av korona og Trump. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette spørsmålet kommer opp med jevne mellomrom, og det har det gjort så lenge jeg har vært her, og det er lenge.

 

Jeg har inntrykk av at antallet brukere er relativt stabilt. Det forsvant mange under Den store omleggingen for en del år siden, men siden har brukere kommet og gått. Det er da en god del (relativt sett) faste brukere med nick i tillegg til mange anonyme, som jeg ikke har noen som helst oversikt over.

 

Helt enig i at aktiviteten gjerne kunne vært høyere. Jeg er blant de som liker trådene på Åpent som spriker i alle retninger, gjerne med humor. Jeg er ikke aktiv på psykiatri, selv om jeg svarer der en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har det skjedd en brukerflukt den aller siste tiden og hva kan være årsaken? Selv de gamle trauste traverne er her skjeldnere og skjeldnere.  

Anonymkode: 3cab5...cdc

Jeg er bel blant de gamle traverne 😁 og er innom flere ganger daglig. Ikke alltid jeg skriver noe, men jeg er nå her temmelig ofte 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både gammel og ny her. Var her litt før i tiden, og plumpet innom nå igjen. Kjenner igjen noen Nick, men er flere nye her ser jeg. 🤗🤗🤗

Anonymkode: 3cab5...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det virker så få igjen her av de gamle. 

Anonymkode: 3cab5...cdc

Mange gamle har ny drakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ekstra skrev:

Mange gamle har ny drakt.

Aha 🤗 Jeg er nok bare på gjennomreise nå. Lenge siden jeg var aktiv, men plumper innom en gang i blant for å titte. 😊😊

Anonymkode: 3cab5...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel KG som har tatt over. 

Anonymkode: 27dda...d63

Det er nok telletrådene som frister.

Anonymkode: d71d8...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2021 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Det er vel KG som har tatt over. 

Anonymkode: 27dda...d63

For meg er det omvendt. Jeg er mindre på KG etter at jeg begynte her. De siste mnd har jeg dog redusert aktiviteten noe. Kombinasjon at jeg er mye dårlig og at jeg ble så lei av å bli angrepet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...