Gå til innhold

Sykefravær-langvarig forskjølelse som ikke vil helt slippe taket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Negativ covidtest første uken. Ingen feber. Lite hoste. God allmenntilstand. Men var skikkelig forskjølet en ukes tid. Etter tre uker fremdeles tett i nesen på morgenen med gult snørr. 

Normalt ville jeg ikke tenkt noe mer over det. Men nå når vi er så opptatt av at vi ikke skal smitte andre- heller ikke med forskjølelse,  så blir det hele tiden vanskelige vurdering hvordan du skal forholde deg til jobb og andre mennesker.

Lurer på hvordan andre vurderer og forholder seg til forskjølelser i dag. Det blir mye sykefravær hvis alle skal være borte fra jobb i flere uker med forskjølelser. Samtidig vil jeg med å smitte andre bidra til økt fravær i bedriften. Usikker på om jeg kan være smittebærer etter 3 uker? Dilemma.

Anonymkode: b9696...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...