Gå til innhold

Psyk av benzo - Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli psyk av benzo? Feks bli mistenksom/paranoid og oppløst etter at virkning går ut? 

Hos meg kan det ta tre dager før jeg er meg selv igjen.

Ikke verdt det. 

Anonymkode: 014eb...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å bli psyk av benzo? Feks bli mistenksom/paranoid og oppløst etter at virkning går ut? 

Hos meg kan det ta tre dager før jeg er meg selv igjen.

Ikke verdt det. 

Anonymkode: 014eb...431

For ordens skyld vil jeg si at jeg tar lave doser og ikke ofte i det hele tatt. Ca 2 ganger i uka i snitt når ting er ille. Blir som å velge mellom pest og kolera. 

Anonymkode: 014eb...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig. Selv kan jeg bli overveldet av angst dagen etter at jeg har tatt Sobril, og få panikkanfall som jeg ellers ikke ville fått. 

Anonymkode: 3bc23...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er mulig. Selv kan jeg bli overveldet av angst dagen etter at jeg har tatt Sobril, og få panikkanfall som jeg ellers ikke ville fått. 

Anonymkode: 3bc23...967

Jeg har aldri hørt noe om dette før, ikke hørt at det kan være bivirkninger. Det er synd da. Trodde jeg var rar, men da er vi flere med lignende bivirkninger. 

Anonymkode: 014eb...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å bli psyk av benzo? Feks bli mistenksom/paranoid og oppløst etter at virkning går ut? 

Hos meg kan det ta tre dager før jeg er meg selv igjen.

Ikke verdt det. 

Anonymkode: 014eb...431

Har hørt flere si det. At etter én dose, når virkninga går ut, er det verre en før de tok den. Ikke opplevd det selv, men det er kanskje doseavgengig. Jeg har kun tatt 10 mg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Villanda skrev:

Har hørt flere si det. At etter én dose, når virkninga går ut, er det verre en før de tok den. Ikke opplevd det selv, men det er kanskje doseavgengig. Jeg har kun tatt 10 mg

Jeg tar kun 20 mg sobril ikke ofte, og 5 mg imovane et par ganger i uka. 

Er deprimert som fy i dag.

Anonymkode: 014eb...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er kjent for å gi mer angst hos noen når virkningen har gått ut og derfor vil mange ta mer og dermed er det lett å bli avhengig.

Anonymkode: 9bc11...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2021 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Jeg tar kun 20 mg sobril ikke ofte, og 5 mg imovane et par ganger i uka. 

Er deprimert som fy i dag.

Anonymkode: 014eb...431

Ok. Tenkte det kanskje er verre når virkning etter 20 mg går ut enn 10 mg. Men ikke vet jeg. Vet egentlig ike om jeg har effekt av den eller ei, for jeg vet ikke hvirdan jeg nå hadde takla de situasjonene uten, trulig bedre enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...