Gå til innhold

Jeg føler karma alltid er etter meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler ikke jeg kan like noe ved meg selv, spesielt om det går på ting ingen kan kontrollere. Utseende, at man er frisk, om man har klart å få bedre økonomi enn mange andre tross mindre skole osv. Så lenge du er svakere enn andre er det greit, men hvis du får til noe eller har noe av det nevnt over så føler jeg at de bare venter på at det skal gå galt eller at du skal komme i ulykke eller noe. Så det er best å ha det ille tror jeg?

Anonymkode: a5d62...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler ikke jeg kan like noe ved meg selv, spesielt om det går på ting ingen kan kontrollere. Utseende, at man er frisk, om man har klart å få bedre økonomi enn mange andre tross mindre skole osv. Så lenge du er svakere enn andre er det greit, men hvis du får til noe eller har noe av det nevnt over så føler jeg at de bare venter på at det skal gå galt eller at du skal komme i ulykke eller noe. Så det er best å ha det ille tror jeg?

Anonymkode: a5d62...e04

Er det deg med asperger?

Anonymkode: bc4a7...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det deg med asperger?

Anonymkode: bc4a7...0df

Hva har det å si om jeg har asperger???

Anonymkode: a5d62...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man det skal gå bra, gå oftere bra. Tror man det skal gå dårlig, så gjør det gjerne det. 

Anonymkode: 05aa1...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...