Gå til innhold

Hvorfor tar ikke emil meek på seg en skjorte f.eks ? (Virtue Signaling)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom han mener at bilder av perfekte kropper på instagram og andre steder, ødelegger folks hjerne ?

Tror han virkelig at en tekst under en "perfekt kropp" om hvor hardt og skadelig det er, endrer noe som helst?

https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/R96LzJ/emil-meek-om-instagram-press-trist

Hvorfor lar mediene han slippe unna med slik? Hvorfor oppfordrer han ikke følgerne til å avinstallere instagram f.eks, dersom han virkelig "bryr seg" om folk så burde vel det være rådet han gir.

Svaret er, han lever av oppmerksomhet, ikke av etikk og moral, dermed tar han bilder av perfekt kropp og perfekt/spennende liv for å få følgere så han blir mer interessant for kampsport byråer å hyre etc etc.

 

Virtue signaling kalles dette, og jeg er dritt lei av "virtue signaling" i alle former. Alle sier det de tror er riktig å si for å fremstå som en god perosn, mens ens faktiske hanldinger spiller ingen rolle.

Andre som er dritt lei av Virtue Signaling, eller bare meg? Er Emil Meek en helgen for å virtue signale til følgerne for oppmerksomhet?

Kjør Debatt !

Anonymkode: c52d2...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvem Emil Meek er en gang. Om han kjører uten skjorte, kunne jeg ikke bry meg om.

Anonymkode: c741b...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem Emil Meek er en gang. Om han kjører uten skjorte, kunne jeg ikke bry meg om.

Anonymkode: c741b...dd6

Du bryr deg ikke om en generasjon ødelagt av sosiale medier? Dette er ikke bare "underholdning", det er verdens fremtid.

Vi blir formet av bildene vi ser, når vi ser alle rundt oss angivelig har perfekte kropper perfekte liv perfekt alt, så ødelegger det hjernen vår, vi sammenligner oss med de "rundt oss" som er blitt "de med flest følgere online, som er blitt et ørlite ekstremt uvanlige mennesker som i våre hjerner fremstår som normalen.

Så blir vi deprimerte og ulykkelige, 10% av nordmenn sutter på antidepressive piller f.eks, men ingen tar tak i årsaken til at vi blir ulykkelige.

Anonymkode: c52d2...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bryr deg ikke om en generasjon ødelagt av sosiale medier? Dette er ikke bare "underholdning", det er verdens fremtid.

Vi blir formet av bildene vi ser, når vi ser alle rundt oss angivelig har perfekte kropper perfekte liv perfekt alt, så ødelegger det hjernen vår, vi sammenligner oss med de "rundt oss" som er blitt "de med flest følgere online, som er blitt et ørlite ekstremt uvanlige mennesker som i våre hjerner fremstår som normalen.

Så blir vi deprimerte og ulykkelige, 10% av nordmenn sutter på antidepressive piller f.eks, men ingen tar tak i årsaken til at vi blir ulykkelige.

Anonymkode: c52d2...74e

Hvis man er så tander att en pen lettkledd kropp, ødelegger deg, da tåler du ikke mye. Da jeg var ung var det Cindy Crawford undertøyreklame over alt.  Pene mennesker med pene kropper har blitt vist frem siden 50tallet. dette er ikke noe nytt. 

 

 

Anonymkode: c741b...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dobbelt budskap, ja. Han gir oppskriften på hvordan han blir topputøver og kjendis, men advarer andre mot å gjøre det samme.

Det funker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virtue signaling kalles dette, og jeg er dritt lei av "virtue signaling" i alle former. Alle sier det de tror er riktig å si for å fremstå som en god perosn, mens ens faktiske hanldinger spiller ingen rolle.

Andre som er dritt lei av Virtue Signaling, eller bare meg?

Anonymkode: c52d2...74e

 

2 timer siden, Grendel skrev:

Veldig dobbelt budskap, ja. Han gir oppskriften på hvordan han blir topputøver og kjendis, men advarer andre mot å gjøre det samme.

Det funker ikke. 

I likhet med dere reagerer jeg på det doble budskapet. Jeg får null tillitt til det ene politisk korrekte innlegget der han sier at dette ikke er en sunn kropp ettersom insta og media ellers er propp fulle av se-hvor-digg-jeg-er-innlegg.

Han har imidlertid ikke funnet opp dette, men følger fint i fotsporene til en rekke andre mediepersonligheter hvis rolle strengt tatt kun er å være posører i offentligheten typ Tone Damli, Fotballfrue, Komikerfrue (og alle de andre fruene), Sophie Elise etc.

Samtidig merker jeg at jeg selv begynner å dra på åra og ikke lenger forstår den nye virkeligheten når jeg diskuterer dette temaet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...