Gå til innhold

Russiske Navalnyj tatt av russisk politi i Moskva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/pagrepet-i-russland/73294269

Leser at han mulig ble forgiftet av russisk styre. Hvorfor reiste han da tilbake til Russland? Kunne gjette meg til at dette ville skje. Nå blir han vel henrettet / forsvinner.... Sykt at Russland driver på slik å arresterer. Hva tenker dere? Om det er slik Russland holder på så får jeg håpe at USA og andre land kan sammen få stoppet Russland for å begå forferdelig handlinger.  Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 23991...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/pagrepet-i-russland/73294269

Leser at han mulig ble forgiftet av russisk styre. Hvorfor reiste han da tilbake til Russland? Kunne gjette meg til at dette ville skje. Nå blir han vel henrettet / forsvinner.... Sykt at Russland driver på slik å arresterer. Hva tenker dere? Om det er slik Russland holder på så får jeg håpe at USA og andre land kan sammen få stoppet Russland for å begå forferdelig handlinger.  Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 23991...a04

Kina har allerede millioner av muslimer i konsentrasjonsleire, ala Nazi tyskland. Ingen bryr seg.

Jeg pleide å være imot at USA startet kriger i midtøsten og slikt, men egentlig bør det være motsatt, de gode bør overta så mye kontroll over jordkloden som mulig, pdd er det Kina Og Russland som tar over kontrollen over verden, og det ender ikke bra.

Anonymkode: 513fa...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kina har allerede millioner av muslimer i konsentrasjonsleire, ala Nazi tyskland. Ingen bryr seg.

Jeg pleide å være imot at USA startet kriger i midtøsten og slikt, men egentlig bør det være motsatt, de gode bør overta så mye kontroll over jordkloden som mulig, pdd er det Kina Og Russland som tar over kontrollen over verden, og det ender ikke bra.

Anonymkode: 513fa...0cc

Fy så syke ledere det må være rundtomkring.... 

Anonymkode: 23991...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...