Gå til innhold

Hvorfor gjør de i Oslo dette? (hilsen autister)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var i Oslo å går i visse gater så hender det at utlendinger kommer å spør meg om ting som f. Eks

"vil du ha gratis penger?" og så sier jeg ja og da sier han "bli med meg hjem så skal du få gratis penger" og han viser fram en bunke med 500lapper han har på seg. 

Hva tror dere han vil? Hadde jeg fått gratis penger av han om jeg ble med han hjem eller hadde jeg blitt voldtatt? 

Anonymkode: fa2f1...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som han ville kjøpe sex av deg.

Dersom du ikke ønsket å selge sex burde du ikke takke ja ;) 

Ofte betaler de heller ikke etter å ha kjøpt sex, så ikke en bransje jeg vil anbefale ;) 

Anonymkode: 14c06...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han ville kjøpe sex av deg.

Dersom du ikke ønsket å selge sex burde du ikke takke ja ;) 

Ofte betaler de heller ikke etter å ha kjøpt sex, så ikke en bransje jeg vil anbefale ;) 

Anonymkode: 14c06...fe3

Ja men hvorfor nevnte han ingenting om sex da? Skulle det at han ville ha sex liksom være en overraskelse frem til vi kom hjem til leiligheten hans? 

Hvis han ville ha sex så kunne han jo bare sagt det liksom. 

Anonymkode: fa2f1...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men hvorfor nevnte han ingenting om sex da? Skulle det at han ville ha sex liksom være en overraskelse frem til vi kom hjem til leiligheten hans? 

Hvis han ville ha sex så kunne han jo bare sagt det liksom. 

Anonymkode: fa2f1...32b

Såkalte autister altså..

Anonymkode: 0d383...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såkalte autister altså..

Anonymkode: 0d383...899

Nei jeg har diagnosen jeg. 

Anonymkode: fa2f1...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var i Oslo å går i visse gater så hender det at utlendinger kommer å spør meg om ting som f. Eks

"vil du ha gratis penger?" og så sier jeg ja og da sier han "bli med meg hjem så skal du få gratis penger" og han viser fram en bunke med 500lapper han har på seg. 

Hva tror dere han vil? Hadde jeg fått gratis penger av han om jeg ble med han hjem eller hadde jeg blitt voldtatt? 

Anonymkode: fa2f1...32b

Du ville sannsynligvis blitt kjeftet på, forsøkt presset til sex eller i verste fall voldtatt. Han ville nok kjøpe sex, men han ikke si det rett ut siden det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var i Oslo å går i visse gater så hender det at utlendinger kommer å spør meg om ting som f. Eks

"vil du ha gratis penger?" og så sier jeg ja og da sier han "bli med meg hjem så skal du få gratis penger" og han viser fram en bunke med 500lapper han har på seg. 

Hva tror dere han vil? Hadde jeg fått gratis penger av han om jeg ble med han hjem eller hadde jeg blitt voldtatt? 

Anonymkode: fa2f1...32b

Hvis han skulle gi deg penger "gratis" så kunne han vel bare gitt deg det på gata der og da? Du skal være glad du ikke ble med ham, du hadde i beste fall blitt voldtatt av kun ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis han skulle gi deg penger "gratis" så kunne han vel bare gitt deg det på gata der og da? Du skal være glad du ikke ble med ham, du hadde i beste fall blitt voldtatt av kun ham...

Ja jeg spurte om jeg ikke bare kunne få penga på gata men han sa bli med meg hjem. 

Anonymkode: fa2f1...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2021 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Da jeg var i Oslo å går i visse gater så hender det at utlendinger kommer å spør meg om ting som f. Eks

"vil du ha gratis penger?" og så sier jeg ja og da sier han "bli med meg hjem så skal du få gratis penger" og han viser fram en bunke med 500lapper han har på seg. 

Hva tror dere han vil? Hadde jeg fått gratis penger av han om jeg ble med han hjem eller hadde jeg blitt voldtatt? 

Anonymkode: fa2f1...32b

Jeg tenker at har man IQ over 70 så forstår man dette, autisme eller ikke.

Anonymkode: 0adc6...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at har man IQ over 70 så forstår man dette, autisme eller ikke.

Anonymkode: 0adc6...b82

Nei det er ikke klart. Hvis han absolutt ville ha sex så burde han si det. 

Anonymkode: fa2f1...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke klart. Hvis han absolutt ville ha sex så burde han si det. 

Anonymkode: fa2f1...32b

I enkelte situasjoner (visse gater, som du skriver, i kombinasjon med helt ukjent person som vifter med pengesedler) kan oppfordringen "bli med meg hjem" oversettes med nettopp et ønske om sex. 

Mange husker nok fra barndommen at foreldrene forsøkte å innprente at det sjelden skjer noe positivt i enden av en situasjon der ukjente vil ha noen med seg hjem eller inn i bilen sin. Det er lurt å beholde den skepsisen som voksen også, enten man er i Oslo eller andre steder. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...