Gå til innhold

Passer ikke inn noen steder jeg (flere outsidere her?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir utestengt fra vennegjengen

Utestengt fra kvinneguiden

Utestengt fra frekforum

Bortvist fra legevakten

Utestengt fra verden

Flere outsidere her? 

Anonymkode: c928b...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud det er helt sant. Jeg ble faktisk bortvist av purken fra legevakten. Det er helt sant

Anonymkode: c928b...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det naturlige å gjøre når en opplever slikt er 1. Å spørre seg hvorfor. 2. Å korrigere og endre den adferd som fører til utestenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, kupton skrev:

Det naturlige å gjøre når en opplever slikt er 1. Å spørre seg hvorfor. 2. Å korrigere og endre den adferd som fører til utestenging.

Jada men hvordan kan liksom jeg vite hvilke spørsmål moderatorene mener er trolling eller ikke? Spesielt når man har autisme. 

Anonymkode: c928b...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, passer ikke inn noen steder. Blir mislikt av alle. Alltid vært helt ensom og alene i barnsben av.

Anonymkode: 35311...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...