Gå til innhold

Trumps ettermæle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han går av om to dager. Hva kommer vi til å huske Trump for etter 4 år i det ovale kontor?

Anonymkode: 0a472...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei hele perioden er bare surr for min del, mediene har skrevet så mange historier om han som har vist seg å være fake at jeg ikke vet noe som helst.

Anonymkode: ca44a...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror utfallet av riksrettssaken vil avgjøre ganske mye.

Hvis han blir dømt blir han "presidenten som oppmuntret til kuppforsøk".

Hvis han blir frikjent blir han husket som en kontroversiell populist som ble anklaget for kuppforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en del ledere i verden som jeg opplever som ondskapsfull og farlige men Trump synes jeg litt synd på. Han har styrt landet på samme måte som han har styrt sin jobb som en berømt og suksessfull forretningsmann. En eldre mann som hele livet har vært vant til å spille et tøft spill og få det som han vil. En med et stort ego som fikk altfor mye makt.  Som aldri helt lærte seg å snakke som en politiker men heller prater som gutta på en pub i et privat sammenkomst. Jeg vil huske han mest for sine totalt utaktiske uttalelser og for utrykket han alltid hadde i ansiktet. For at man ikke lenger kan stole på hva som er sant og ikke. For at Norge sin storebror ( USA ) som vi som nasjon kunne regne med ikke lenger var der på samme måte som før. Når mennesker med makt mangler karakter og selvkontroll har man et problem. 

Anonymkode: 41ac3...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ende som en som folk angrer på de ikke stemte på en annen gang. Biden vil gi 11 millioner illegale statsborgerskap i løpet av 8 år. Han snakker om alle andre grupper en de hvite. Det er de hvite som føler de mister sitt land.

Anonymkode: f58f2...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ende som en som folk angrer på de ikke stemte på en annen gang. Biden vil gi 11 millioner illegale statsborgerskap i løpet av 8 år. Han snakker om alle andre grupper en de hvite. Det er de hvite som føler de mister sitt land.

Anonymkode: f58f2...da9

Vel, nå er det ikke deres land uansett da, de har jo selv tidliger invadert og drevet ut de som var der orginalt!

Anonymkode: 8cb8d...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han går av om to dager. Hva kommer vi til å huske Trump for etter 4 år i det ovale kontor?

Anonymkode: 0a472...c40

Når det har gått noe tid tror jeg han vil huskes for muren han skulle bygge mot Mexico og stormingen av Kongressen. Selv vil jeg alltid assosiere han med fargen oransje, hårdotten og for alle "very good"- og "best"-utsagnene på twitter  ala "I have a very good brain and I've said a lot of things". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han går av om to dager. Hva kommer vi til å huske Trump for etter 4 år i det ovale kontor?

Anonymkode: 0a472...c40

Muren. Den ekstreme polariseringen av samfunnet. Hvor (i mine øyne) forbausende svak han egentlig er retorisk. Stormingen av Kongressen. Hvordan USA gikk fra anstendig oppførsel til barnehage mentalitet blant landets ledere. De x-antall sparkingene av ansatte. 

Anonymkode: 98c9c...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Jeg vil huske han som en antisosial narsissist.

Der minnet du meg på hans systematiske (mis)bruk av begrepet "fake news" hver gang han følte seg angrepet. Han framstod som et fornærmet, furtent barn, evt en psyk voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kayia skrev:

Der minnet du meg på hans systematiske (mis)bruk av begrepet "fake news" hver gang han følte seg angrepet. Han framstod som et fornærmet, furtent barn, evt en psyk voksen. 

Han blir hyllet i kommentarfeltet på Resett.

https://resett.no/2021/01/19/trump-holder-avskjedstale/

Tusen takk til President Trump og for hva han har gjort for fred og frihet i verden. Gud signe ham for alltid.
 

Trump is the last duly elected President. Trump vil gå inn i historien som den beste president noensinne, Biden den mest skammelige posør gjennom tidene. Vil aldri oppnå respekt ute eller hjemme. 

Anonymkode: 0a472...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han blir hyllet i kommentarfeltet på Resett.

Alle har sin heiagjeng. Jeg er glad USA ikke lenger har en president hvis heiagjeng er Resett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil huske Trump som en som pressen laget til showman . Men ellers som en noe spesiell personlighet som ikke alltid tjente landet godt. Men han hadde en del bra og som jeg tror tjente landet / verden bra. 

Anonymkode: e8ef7...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker om "Fake news" anklagene til Trump er at det dessverre er litt for sant. Trump både lyver og er ufin. Kaller medarbeidere for "lazy" og "dumb as a rock". Han har sagt at faren er født i Tyskland, noe som er rent visvas.

Media burde ikke gått ned på samme nivå. Altfor mye spekulasjon, rykter og grovt villedende fremstillinger. Hvorfor ikke bare oppføre seg ryddig og anstendig? Når de snakker om å "bekjempe løgn" låter det litt for hult i mine ører. 

Jeg vet ikke om saken under er løgn, men det er i alle fall ondsinnet spekulasjon og sladder:

https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/tidligere-stabassistent-pastar-melania-trump-teller-ned-til-skilsmissen-1.1798464

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...