Gå til innhold

Gave til tantebarn på 21


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så og si ingen kontakt med vedkommende. Kun i familiebesøk. Vet at min søster setter pris på at jeg gir gave. Hun gir til mine voksne barn. Men vanskelig å vite hva jeg skal gi... Jeg må også få det tilsendt for de bor et godt stykke unna. Noen forslag? 

Anonymkode: b0891...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hen er under utdanning og bor i kollektiv eller på hybel: Gavekort fra kaffekjede, Foodora eller noe liknende som finnes i nærheten av bostedet. (Ikke like aktuelt hvis hen har bedre råd enn de fleste i den alderen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, laban skrev:

Hvis hen er under utdanning og bor i kollektiv eller på hybel: Gavekort fra kaffekjede, Foodora eller noe liknende som finnes i nærheten av bostedet. (Ikke like aktuelt hvis hen har bedre råd enn de fleste i den alderen.)

Takk for god ide

Anonymkode: b0891...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffebarer er i min erfaring det store pengesluket, både jeg og datteren min ville ha satt pris på det. Eventuelt kinogavekort - de må jo få lov til å åpne på et tidspunkt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, adhoc skrev:

Eventuelt kinogavekort - de må jo få lov til å åpne på et tidspunkt... 

Enig. Jeg pleier også å foreslå det, men akkurat nå er det jo litt utenfor blinken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to barn i den alderen, og ingen av dem drikker kaffe 😁 Jenta blir glad for bodylotion, badeskum,  skrubb eller noe sånt, eller solkrem for eksempel. 

Begge to hadde blitt glade for ei fin lue (f.eks med refleks), treningstøy, ei god bok eller gavekort på kafé eller restaurant. 

Haha - alt dette hadde jeg også likt å få 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så og si ingen kontakt med vedkommende. Kun i familiebesøk. Vet at min søster setter pris på at jeg gir gave. Hun gir til mine voksne barn. Men vanskelig å vite hva jeg skal gi... Jeg må også få det tilsendt for de bor et godt stykke unna. Noen forslag? 

Anonymkode: b0891...25b

Våre nieser og nevøer fikk sist jul varmeflasker og hjemmestrikkede ullsokker - ble kjempeglad da jeg fikk bilde fra tenåringene (16 og18) med deres sokkekledde føtter og melding om at de hadde brukt sokkene hele jula! ❤️ Hvis man bor på en litt golvkald hybel er det kjekt med varme sokker. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, laban skrev:

men akkurat nå er det jo litt utenfor blinken. 

Nei hvorfor det? Enda bedre gave nå, tenker jeg ;) Ellers enig med deg i at gavekort er supert til noen man ikke kjenner og som bor i en annen by enn en selv gjør:) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Kayia skrev:

Nei hvorfor det? Enda bedre gave nå, tenker jeg

Tenkte bare på risikoen for at et gavekort man ikke får brukt på lenge, kan bli borte. Men det er kanskje åpent enkelte steder, eller blir det i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, laban skrev:

Tenkte bare på risikoen for at et gavekort man ikke får brukt på lenge, kan bli borte. Men det er kanskje åpent enkelte steder, eller blir det i nærmeste framtid.

Kinoene har fastmonterte seter og kan ha 200 personer pr forestilling. De trenger sårt publikum, så gavekort på kino er en flott gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kayia skrev:

Kinoene har fastmonterte seter og kan ha 200 personer pr forestilling. De trenger sårt publikum, så gavekort på kino er en flott gave :)

Her jeg bor er kinoene stengt. Men det er lov å håpe, og jeg er enig i at det i utgangspunktet  er en god idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...