Gå til innhold

Lithionit 42x2 og 42x3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går ikke til lege for å ta blodprøver under coronapandemien. Jeg bruker 42x3 lithionit. Er redd for høye verdier i blodet. Vurderer derfor 42x2 og 42x3 annenhver dag.

Anonymkode: 67a3e...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente å spørre hvor lenge du har gått på 42x3 og hvor lenge siden det siden siste måling. 

Anonymkode: c1eb4...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du stått på Litium da, og hvor lenge er det siden siste måling? 

Anonymkode: c1eb4...509

Jeg har brukt lithionit i mange år. Testet meg sist i vår. Før corons testet jeg meg hver 3.mnd.

Anonymkode: 67a3e...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få svar på dette ser jeg. Får ta vurderingen selv. Det er bedre å ligge litt under enn over.

Anonymkode: 67a3e...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å få svar på dette ser jeg. Får ta vurderingen selv. Det er bedre å ligge litt under enn over.

Anonymkode: 67a3e...737

Men hvorfor er du redd for å ta blodprøver? Det er vel få steder som er tryggere å gå til enn et sykehuslaboratorium. Du kan være trygg på at alt foregår i henhold til smittevernsreglene. En må ikke bli så redd at det går ut over liv og helse mer enn nødvendig. 

Anonymkode: c1eb4...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er du redd for å ta blodprøver? Det er vel få steder som er tryggere å gå til enn et sykehuslaboratorium. Du kan være trygg på at alt foregår i henhold til smittevernsreglene. En må ikke bli så redd at det går ut over liv og helse mer enn nødvendig. 

Anonymkode: c1eb4...509

Jeg holder meg mest mulig unna slike steder nå. Det er vel mest syke folk som oppsøker legesentet. Og de holder jeg meg unna så mye det er mulig. 

Anonymkode: 67a3e...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder meg mest mulig unna slike steder nå. Det er vel mest syke folk som oppsøker legesentet. Og de holder jeg meg unna så mye det er mulig. 

Anonymkode: 67a3e...737

Ingen fare. Få er forkjølet og influensasyke nå og få har andre smittsom virussykdom siden folk er blitt så gode på smittevernreglene. På venterommet er det en meter mellom hver stol. Du spriter deg når du går inn, melder deg i luka med minst en meters avstand til den foran deg. Så setter du deg på en ledig stol, holder deg i ro og venter på å bli ropt opp. Du kan sikkert sprite hendene på nytt når du går inn også. De ansatte som tar blodprøver bruker hansker og munnbind, så ingen fare altså. Lithionitt skal man vel ikke ta så lett på, og det er derfor viktig å følge opp jevnlige målinger. Jeg ville ha forsøkt å overvinne angsten for Corona til fordel for serummålingen. Den er tross alt viktig. 

Anonymkode: c1eb4...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare. Få er forkjølet og influensasyke nå og få har andre smittsom virussykdom siden folk er blitt så gode på smittevernreglene. På venterommet er det en meter mellom hver stol. Du spriter deg når du går inn, melder deg i luka med minst en meters avstand til den foran deg. Så setter du deg på en ledig stol, holder deg i ro og venter på å bli ropt opp. Du kan sikkert sprite hendene på nytt når du går inn også. De ansatte som tar blodprøver bruker hansker og munnbind, så ingen fare altså. Lithionitt skal man vel ikke ta så lett på, og det er derfor viktig å følge opp jevnlige målinger. Jeg ville ha forsøkt å overvinne angsten for Corona til fordel for serummålingen. Den er tross alt viktig. 

Anonymkode: c1eb4...509

Det var ikke vanlig å bruke munnbind av de som tok blodprøvene i vår. Når jeg bruker lavere dose lithionit ser jeg på det som tryggest.

Anonymkode: 67a3e...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner din engstelse for å gå til legen. Jeg var der i november. Det var ikke en eneste person som hostet eller så febersyk ut. 
Det er ikke lov å gå til legen nå om man er feber eller luftsveissyk. Det som skremmer meg, er att det er ikke noe som er idiotsikkert.
Det var en lettelse for meg å få tatt blodprøver osv.

Men jeg skal etter planen å sjekke noe annet poliklinisk i februar, og har lyst til å utsette.

Anonymkode: 3ecd7...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...