Gå til innhold

Da er det bare å ønske Trump lykke til, og vel hjem.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Hadde det ikke vært for den elendige håndteringen av korona smitten, så ville han blitt valgt på nytt. Jeg likte han før det.

 

Det krampaktige "kupp" forsøket av tilhengere av Trump og Qanon, sank båten med min sympati helt.

 

Den presidenten som nå har blitt valgt, kan kanskje håndtere koronakrisen bedre, og økonomien vil få ett kort boost. Men han har ingen nye ideer å komme med, slik Trump hadde. Om 50 år ligner USA mer på Mexico enn det USA man kjente i svunnen storhetstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Hadde det ikke vært for den elendige håndteringen av korona smitten, så ville han blitt valgt på nytt. Jeg likte han før det.

 

Det krampaktige "kupp" forsøket av tilhengere av Trump og Qanon, sank båten med min sympati helt.

 

Den presidenten som nå har blitt valgt, kan kanskje håndtere koronakrisen bedre, og økonomien vil få ett kort boost. Men han har ingen nye ideer å komme med, slik Trump hadde. Om 50 år ligner USA mer på Mexico enn det USA man kjente i svunnen storhetstid.

Skummelt å tenke på at USA snart ikke er verdens mektigste land lengre, men at Kina og Russland overtar den tittelen. Hvordan vil det gå?

Anonymkode: c7972...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skummelt å tenke på at USA snart ikke er verdens mektigste land lengre, men at Kina og Russland overtar den tittelen. Hvordan vil det gå?

Anonymkode: c7972...d60

Ja, det går  til skogs vel...

En ting jeg ikke skjønner, Biden sier han skal være president for ALLE amerikanerne, så er noen av de første signalene han sender ut att han skal gi statsborgerskap til 11000000 innvandrere. Det er jo i hvert fall ikke noe som de som støttet trump setter pris på. Og han vant jo forrige valg. Så den arbeiderklassen der borte har ikke godt av demokratene sin politikk. Har man kjørt løpet så knallhardt på liberalisme og turbokapitalisme som USA, og det ikke finnes noen klassereise å ta for de fattige, så blir det ikke bedre att man slipper inn enda mer billig arbeidskraft.

 

Ekkelt å se hvor ukritisk Norsk og annen media er til dette. Den nesegruse dyrkningen som kommer fra media hver gang en demokrat vinner er kvalm. Demokratene er ett parti som har alt fra sosialdemokrater, til høyrefolk i sine rekker. Biden er høyremann. Han har nok ikke noe å komme med for de i underklassene annet enn fine ord. Folk stemte Trump fordi de ville røske opp systemet. Nå går det tilbake til sakte forfall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Ja, det går  til skogs vel...

En ting jeg ikke skjønner, Biden sier han skal være president for ALLE amerikanerne, så er noen av de første signalene han sender ut att han skal gi statsborgerskap til 11000000 innvandrere. Det er jo i hvert fall ikke noe som de som støttet trump setter pris på. Og han vant jo forrige valg. Så den arbeiderklassen der borte har ikke godt av demokratene sin politikk. Har man kjørt løpet så knallhardt på liberalisme og turbokapitalisme som USA, og det ikke finnes noen klassereise å ta for de fattige, så blir det ikke bedre att man slipper inn enda mer billig arbeidskraft.

 

Ekkelt å se hvor ukritisk Norsk og annen media er til dette. Den nesegruse dyrkningen som kommer fra media hver gang en demokrat vinner er kvalm. Demokratene er ett parti som har alt fra sosialdemokrater, til høyrefolk i sine rekker. Biden er høyremann. Han har nok ikke noe å komme med for de i underklassene annet enn fine ord. Folk stemte Trump fordi de ville røske opp systemet. Nå går det tilbake til sakte forfall.

 

 

Ja, nettopp. Blir bare mer og mer fattigdom og mer og mer fortvilelse og raseri blant de som fra før av ikke er så heldig stilt. Tror det i verste fall kan føre til en ny borgerkrig og hele landet går på dunken. Bye, bye USA! You won' t be great again. Ever. 

Anonymkode: c7972...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Trump skal være glad for at president-tiden er over, og etter hva jeg har lest flyttet han nå til mer eksotisk område. 

Anonymkode: a0c14...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...