Gå til innhold

Jeg har stor tro på president Biden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mer og mer tro på president Biden.  Han er ikke mer senil enn jeg.  Han springer som en ung gutt, og talene hans er fantastiske.

Anonymkode: 9084c...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Han er også innvandringsliberaler, og representant for høyresiden i Demokratene. Blir nok ikke det helt store tror jeg. Akkurat som Obama #2 bare litt mer konservativ.

 

Lykke til med å bli som Mexico.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått mer og mer tro på president Biden.  Han er ikke mer senil enn jeg.  Han springer som en ung gutt, og talene hans er fantastiske.

Anonymkode: 9084c...4f9

Har tro på han jeg også. Men jeg tror Trump gjorde noe bra og. 

Anonymkode: 99e5a...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir bra. Forhåpentligvis en kjedelig president. Jeg tror han har en rimelig god sjanse til å virke samle folket siden han har vært nøktern og ryddig gjennom hele stormen. Det er ikke det samme som å være svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

talene hans er fantastiske.

Enig. Han har fantastiske taleskrivere som har fått en god bestilling. Jeg har trua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tro på han jeg også. Men jeg tror Trump gjorde noe bra og. 

Anonymkode: 99e5a...7ae

Du TROR?

Anonymkode: f747f...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat

Biden erstatter jo en utviklingshemma wannabe-fascist, så dette blir utvilsomt en kraftig forbedring. Men synd det ikke ble Sanders, da ville folk flest fått bedre økonomi og økt frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Biden erstatter jo en utviklingshemma wannabe-fascist, så dette blir utvilsomt en kraftig forbedring. Men synd det ikke ble Sanders, da ville folk flest fått bedre økonomi og økt frihet.

USA er ikke modent for Bernie Sanders og kommer neppe til å bli det før mange år etter han har gått i graven. Slik situasjonen er nå er jeg egentlig glad det ikke ble han. Det er tvilsomt at han hadde fått gjennomslag for så mye (husk at mange av demokratene i hhv. Representantenes hus og Senatet er ganske konservative). De vil ikke nødvendigvis stemme langs partilinjene. 

Bernie Sanders representerer vel noe ala et sentrumsparti i Norge. Jeg opplever at Joe Biden tilsvarer noe i høyrefløyen av Høyre. Det er nok det nærmeste spiselig politikk man kommer i USA for øyeblikket. 

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ISW skrev:

USA er ikke modent for Bernie Sanders og kommer neppe til å bli det før mange år etter han har gått i graven. Slik situasjonen er nå er jeg egentlig glad det ikke ble han. Det er tvilsomt at han hadde fått gjennomslag for så mye (husk at mange av demokratene i hhv. Representantenes hus og Senatet er ganske konservative). De vil ikke nødvendigvis stemme langs partilinjene. 

Bernie Sanders representerer vel noe ala et sentrumsparti i Norge. Jeg opplever at Joe Biden tilsvarer noe i høyrefløyen av Høyre. Det er nok det nærmeste spiselig politikk man kommer i USA for øyeblikket. 

Støtter dette. Det kommer ikke til å bli så mye bedre for fattige i usa eller andre som sliter. Det vil fortsatt være et samfunn for de som har penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han ser ut som han prøver å etterligne Obama når han taler. Samme pausene, stemmebruken og ansiktsuttrykkene. Jeg digget Obama og talene hans, så det gjør ikke noe for min del. Syns bare det er rart ikke flere har påpekt det når det er så tydelig.

Anonymkode: 36d81...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok stemt for Bernie Sanders. Han regnes som veldig venstrevridd, men han har ikke med det de sprø sidene ved amerikansk venstreside.

Jeg vet ikke om alle løsningene hans er like realistiske, men han snakker i alle fall om virkelige problemer og er villig til å gjøre virkelige endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Grendel skrev:

Jeg ville nok stemt for Bernie Sanders. Han regnes som veldig venstrevridd, men han har ikke med det de sprø sidene ved amerikansk venstreside.

Jeg vet ikke om alle løsningene hans er like realistiske, men han snakker i alle fall om virkelige problemer og er villig til å gjøre virkelige endringer.

Ideene til Sanders passer for oss sosialdemokratiske skandinaver, men de er langt fra amerikanske ideer.  Biden er mye bedre alternativ for det amerikanske samfunnet.  Biden har sjanse nå til å samle amerikanere, noe som Sanders ikke hadde den minste sjanse til.

Anonymkode: 9084c...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ideene til Sanders passer for oss sosialdemokratiske skandinaver, men de er langt fra amerikanske ideer.  Biden er mye bedre alternativ for det amerikanske samfunnet.  Biden har sjanse nå til å samle amerikanere, noe som Sanders ikke hadde den minste sjanse til.

Anonymkode: 9084c...4f9

Hva er det Biden har å tilby av nytt da? Det blir vel samme skuring som under foregående demokrater. Sanders kunne røsket opp litt, kanskje fått til noen rettigheter for de fattige. USA er ett land i veldig forfall, og jeg tror ikke en konservativ demokrat som Biden vil makte å få til så mye. 

Det bra med Biden er den innsatsen han virker villig til å gjøre for å få bukt med korona pandemien, og cash til folket. Men de pengene varer jo ikke lenge.

Nå hadde vel ikke Sanders fått igjennom offentlig helsetjeneste uansett, da amerikanerne flest virker å tro at det er noe farlig sosialistisk grums.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...