Gå til innhold

Avtennende med menn som er helsefanatikere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg ikke like mye når det er damer. Selv om jeg synes det er mega teit med slike damer som liksom skal være så sunne. 
 

Men menn som både trener og kjøper bare mat fra gymgrossisten.. noe så turn off. Hvorfor trener de egentlig? For å bli attraktive?

Anonymkode: b7e37...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke like mye når det er damer. Selv om jeg synes det er mega teit med slike damer som liksom skal være så sunne. 
 

Men menn som både trener og kjøper bare mat fra gymgrossisten.. noe så turn off. Hvorfor trener de egentlig? For å bli attraktive?

Anonymkode: b7e37...f6f

Hvorfor kler kvinner seg utfordrende? Hvorfor må de vise puppesprekken sin? Hvorfor går de i figurnære lårkorte kjoler med utringning når de er ute på byen? Er det ikke for å tenne menn? Eller er det et forsøk på å misunne andre kvinner? Noe å tenke på. Noe å tenke på. 

Anonymkode: 906f6...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva motivasjonen er, bare at jeg selv mangler den.

 

Når det gjelder damer, synes jeg tidsklemma milf i joggis og fotformsko, kan være vel så søte som damer i lårkort og spisse høyhælte sko.

Anonymkode: e258a...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker ikke veltrente menn som er veldig opptatt av hva de spiser til en hver tid.  Jeg liker menn med "pappakroppen", som gjerne kan være litt aktiv av og til, men som kan kose seg med potetgull og sjokolade nå og da.

Kan ikke for det, men får litt sånn American Psycho assosiasjoner til sånne helsefanatiske menn.😄 Og vær så snill;  menn skal ha hår på brystet! 

Anonymkode: d62f1...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke like mye når det er damer. Selv om jeg synes det er mega teit med slike damer som liksom skal være så sunne. 

Men menn som både trener og kjøper bare mat fra gymgrossisten.. noe så turn off. Hvorfor trener de egentlig? For å bli attraktive?

Anonymkode: b7e37...f6f

Kanskje du skal finne ut hvorfor du blir så irritert over hva andre gjør og interesserer seg for? Ligger det misunnelse bak kanskje? Med det sagt - overtrente menn er ikke min ting heller, jeg liker andre ting bedre, men jeg blir ikke provosert av at folk har andre har interesser og preferanser enn meg ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle hobbyer er det noen som trekker det ut i det ekstreme. Noen får kropper som folk flest synes er for mye, men som gir anerkjennelse i deres miljø.

Jeg tror konkurranse mellom menn er en undervurdert drivkraft. Andre får utrolige ferdigheter i dataspill uten at det betaler seg i form av damedrag. Jeg har så nerdete "hobbies" selv at jeg ville ventet til fjerde date med å fortelle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri vært sammen med hverken en helsefanatiker eller en som ga fullstendig blanke i alt som hadde med helse å gjøre. Som i så mange andre aspekter ved livet er den gylne middelvei å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...