Gå til innhold

Bivirkninger av cipralex


Annini

Anbefalte innlegg

Jeg har nå brukt cipralex 10 mg i 7 dager, har heftige angst plager, hjertebank og kvalme. Har fått Sobril 10 mg x 2 - 3 for å greie å stå i det.. Når kan jeg regne med at dette roer seg?? Burde jeg evt gå ned til 5 mg daglig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angst blir ofte forsterket når man begynner på ssri. Det roer seg etter noen uker. Jeg hadde det selv sånn når jeg begynte. Angst og mageproblem roet seg hos meg i løpet av 2 uker ca. Men det kan ta lengre tid. Men det vil garantert roe seg. 

Anonymkode: 2cb46...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, virker som et stort fjell foran meg akkurat nå.. Gav det seg gradvis eller plutselig? Vurderer å gå ned på dose, men bør kanskje holde ut ei uke til før jeg vurderer det?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annini skrev:

Takk takk, virker som et stort fjell foran meg akkurat nå.. Gav det seg gradvis eller plutselig? Vurderer å gå ned på dose, men bør kanskje holde ut ei uke til før jeg vurderer det?? 

Ja jeg hadde veldig forsterket angst, spesielt den første uka. Mer enn jeg hadde til vanlig. For meg så ga det seg gradvis plutselig hvis jeg kan si det sånn. Som sagt så var det ille i to uker.  Jeg ville prøvd å stå på dosen du har en uke til, for er det noe som er sikkert er det at det blir bedre. Men forstår godt at du sliter veldig nå, føler med deg❤️Masse lykke til, det bli bra til slutt🤗

Anonymkode: 2cb46...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...